نویسنده = محمد سلطانی فر
تعداد مقالات: 5
1. شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران

دوره 14، شماره 3(پیاپی46)، پاییز 1398، صفحه 57-76

حبیب شیخی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری


2. نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، زمستان 1397، صفحه 7-18

حسن کربلایی حاجی اوغلی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور؛ علی گرانمایه پور


3. بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران

دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، پاییز 1397، صفحه 36-46

امید جهانشاهی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور؛ حسن خجسته


4. نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند

دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، زمستان 1395، صفحه 7-19

بابک فربودنیا؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر


5. تاثیرات و پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران

دوره 10، شماره 3(پیاپی30)، پاییز 1394، صفحه 31-39

شیرزاد بخشی تلیابی؛ شهناز هاشمی؛ محمد سلطانی فر