کلیدواژه‌ها = شبکه اجتماعی
تعداد مقالات: 4
2. تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام

دوره 14، شماره 4(پیاپی47)، زمستان 1398، صفحه 113-129

علیرضا آل قیس؛ سیدمحمد دادگران؛ محمد رضا رسولی


3. توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی

دوره 14، شماره 1(پیاپی44)، بهار 1398، صفحه 59-69

امیر خلفی؛ داتیس خواجه ئیان؛ علی بدیع زاده


4. بررسی تاثیر تکنولوژی‌های جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر)

دوره 10، شماره 1(پیاپی 28)، بهار 1394، صفحه 25-36

محمد سلطانی فر؛ جهانگیر بخشی؛ علیرضا حسنی خلیلی