• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
مطالعات رسانه ای
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 12 (1396)
دوره دوره 11 (1395)
دوره دوره 10 (1394)
دوره دوره 9 (1393)
دوره دوره 8 (1392)
شماره شماره 4(پیاپی 23)
شماره شماره 3(پیاپی 22)
شماره شماره 2(پیاپی 21)
شماره شماره 1(پیاپی 20)
دوره دوره 7 (1391)
دوره دوره 6 (1390)
دوره دوره 5 (1389)
تاجیک اسماعیلی, سمیه. (1392). رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان. مطالعات رسانه ای, 8(شماره 3(پیاپی 22)), 123-133.
سمیه تاجیک اسماعیلی. "رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان". مطالعات رسانه ای, 8, شماره 3(پیاپی 22), 1392, 123-133.
تاجیک اسماعیلی, سمیه. (1392). 'رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان', مطالعات رسانه ای, 8(شماره 3(پیاپی 22)), pp. 123-133.
تاجیک اسماعیلی, سمیه. رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان. مطالعات رسانه ای, 1392; 8(شماره 3(پیاپی 22)): 123-133.

رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان

مقاله 10، دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، پاییز 1392، صفحه 123-133  XML اصل مقاله (452 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسنده
سمیه تاجیک اسماعیلی*
نویسنده و عهده دار مکاتبات
چکیده
پژوهش حاضر ، با هدف بررسی سطح نیازهای دبیران و رابطه آن با مهارتهای اجتماعی آنان از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی
دخترانه شهر تهران انجام گرفته است.این پژوهش از نوع همبستگی و همخوانی است . با روش نمونه گیری خوشه ای تعداد 300 دبیر
و 100 مدیر از 100 مدرسه راهنمایی به صورت تصادفی انتخاب شدند .روش پژوهش پیمایشی است و ابزار اندازه گیری ،پرسشنامه
می باشد. یافته های پژوهش نشان داد که فرضیه اصلی پژوهش با عنوان" میان نیازهای دبیران و مهارتهای اجتماعی آنان رابطه وجود
دارد " رد می شود بدین معنی که میان مهارتهای اجتماعی دبیران و سطح نیازهای آنان هیچگونه رابطه معنی داری وجود ندارد.
کلیدواژه‌ها
نیاز؛ نظریه مزلو؛ مهارت؛ مهارت اجتماعی؛ مقیاس درجه بندی مهارت اجتماعی ماگر 2؛ فهرست رفتار میان فردی 1 ایسلر 3
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,671
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.