نمایه نویسندگان

ا

  • احمدپور ترکمانی، بابک نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]
  • ازکیا، مصطفی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]
  • امینی زاده، سینا مطالعه جامعه شناختی رابطه بین شبکه‌های اجتماعی مجازی و هویت دینی دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 21-34]

ب

  • بابایی آذر، سهیلا بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 7-20]
  • بیابانی، غلامحسین نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 41-49]
  • باقری، مهدی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • بدیع زاده، علی شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]
  • برزویی، محمدرضا تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • بروجردی علوی، مهدخت الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 11-122]
  • بلادیان، سید مصطفی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • بیوته، احد بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]

پ

  • پسوده، الهام بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 59-73]

ت

  • تاکی، گیتی نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]
  • ترناس، غزاله پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 40-49]
  • تقی پور ظهیر، علی ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 75-90]

ج

  • جعفری، علی نقش فناوری های نوین ارتباطی بر درگیرشدگی مدنی شهروندان شهر اردبیل [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 103-113]
  • جعفری چالشتری، حسین شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • جعفری نژاد، هادی بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]
  • جهانشاهی، امید بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]

ح

  • حداد، زهرا بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 117-132]

خ

  • خاشعی، وحید اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]
  • خجسته، حسن بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • خلفی، امیر شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]
  • خواجه ئیان، داتیس شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]

د

  • دادگرپناه، ژیلا ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 75-90]
  • دشتی، امیر حسام بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]
  • دلاور، علی بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • دلاور، علی نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]
  • دهقانپور، نورا پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 40-49]

ر

  • راد، اشرف بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]
  • راد، فیروز بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 59-73]
  • راضی، رضا الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]
  • رجبی، سجاد تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • رزقی شیرسوار، هادی تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • رضوی، سید علی محمد مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 67-85]
  • روشندل اربطانی، طاهر اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]
  • روشندل اربطانی، طاهر تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]

ز

  • زرین کفش، لیلا الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 11-122]
  • زمانی مقدم، افسانه ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 75-90]

س

  • ساروخانی، باقر نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]
  • ساکی، امیر بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]
  • سعیدی، سید رحیم نقش فناوری های نوین ارتباطی بر درگیرشدگی مدنی شهروندان شهر اردبیل [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 103-113]
  • سلطانی بهرام، سعید بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 7-20]
  • سلطانی فر، محمد بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • سلطانی فر، محمد نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]

ش

ص

  • صادق زاده، نازنین شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]

ط

  • طبیبی، سید جمال الدین تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]

ع

  • عبدلی، جواد بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 117-132]
  • عیسی زاده، عباس اسلام‌هراسی در رسانه‌های تصویری غرب [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 51-66]
  • عصاره نژاد دفولی، سینا استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • علی پور، ابراهیم بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]
  • علیزاده، رقیه بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 117-132]
  • علیزاده، فیروزه بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 7-20]
  • علیزاده اقدم، محمدباقر بررسی رابطه رسانه های جمعی با بیگانگی اجتماعی(مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 7-20]

غ

  • غیاثی، هادی تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]

ف

  • فرازمند، رزا تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • فرخی پور، سجاد بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 80-89]
  • فرهنگی، علی اکبر تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]
  • فرهنگی، علی اکبر نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]
  • فرهنگی، علی اکبر الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • قزل سفلی، ماریه تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 115-128]
  • قنبرآبادی، مرتضی بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]

ک

  • کاروانی، عبدالطیف مطالعه جامعه شناختی رابطه بین شبکه‌های اجتماعی مجازی و هویت دینی دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 21-34]
  • کربلایی حاجی اوغلی، حسن نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]
  • کرمانی، حسین تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 7-20]

گ

  • گرانمایه پور، علی نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]

م

  • ماهرانی برزانی، مجید شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • مروتی شریف آبادی، علی تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 115-128]
  • مسچی، فرحناز پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 40-49]
  • مظفری، افسانه الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 11-122]
  • مظفری، افسانه الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]
  • مهاجری، اصغر بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • مهدی پور، عبدالسلام بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • مهدی‌زاده طالشی، سید محمد عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]
  • موسوی، سیده ثریا عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]

ن

  • نخعی، مریم نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]
  • نعمتی فر، سیدنصرت اله مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 67-85]
  • نوری راد، فاطمه بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]
  • نوروزگندشمین، یوسف اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]
  • نوروزگندشمین، یوسف تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]

ه

  • همایون، محمدهادی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • همتی، مریم نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 41-49]

ی

  • یزدانی، محمد حسن بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]
  • یعقوبی، مهدی تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]