نمایه نویسندگان

آ

  • آذرگون، نسرین تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • آزادی نژاد، محمدرضا بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]

ا

  • احمدی، خدابخش نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • احمدزاده، روح الله تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 49-59]
  • احمدزاده کرمانی، روح الله بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • احمد زاده کرمانی، روح الله بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 59-72]
  • احمدنژاد آتو، فاطمه نقش روابط عمومی دانشگاهها در توسعه فعالیت های آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 39-57]
  • اسدی رازی، محمد صادق شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • اکبری، نزهت مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 37-49]
  • ایمانی، جاوید مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • ایمانی، جاوید الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 67-75]

ب

  • بختیاری، آمنه صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • بخشی، بهاره بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 29-36]
  • بخشی، بهاره ببو و بادو [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 153-164]
  • بخشنده، سمیرا بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • بدوی، فاطمه سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • بلندهمت، امین نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • بهرامی، بهرامی تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]
  • بهرامی، فرشته تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]

پ

  • پیشنمازی، پروانه نگاهی به وضعیت رسانه های الکترونیک و روزنامه نگاری آنلاین در ایران و چشم انداز آتی آن [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 61-74]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 101-110]
  • ترابی، سهیلا بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 55-65]
  • ترزمی نژاد، سپیده نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 75-86]
  • ترزمی نژاد، وحیده نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 75-86]

ج

  • جاه بین، زهرا عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]
  • جهانبازی گوجانی، سید وحید بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • جهانبازی گوجانی، طیبه بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • جوادی پور، محمد بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 135-144]

ح

  • حسینی دانا، حمیدرضا نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • حسنقلی پور، طهمورث سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • حقیقی، محمدرضا صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • حقیقی، محمدرضا عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]

خ

  • خرسند، مریم بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 29-36]
  • خرسند، مریم ببو و بادو [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 153-164]
  • خواجه نوری، نسترن جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • خواجه نوری، نسترن مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]

د

  • درودی، هما بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 99-109]
  • درودی، هما نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 115-122]
  • دیندار فرکوش، فیروز بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]

ذ

  • ذاکری، معصومه جهانی شدن وارتباطات فرهنگی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 107-121]
  • ذاکری، معصومه نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 9-35]

ر

  • رجبی، سید مسعود سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • رحمانزاده، سیدعلی مطالعه رابطه بین مهارتهای ارتباطی اساتید دانشکده فنی دختران تهران ولی عصربا اثربخشی آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 193-206]
  • رحمانزاده، سیدعلی عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]
  • رسول زاده، منیژه علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 101-110]

ز

  • زنده بودی، خیری مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]
  • زنده بودی، فاطمه مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]

س

  • سلطانی، مهسا بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]
  • سلطانی فر، محمد تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]

ش

  • شاه محمدی، عبدالرضا بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 171-181]
  • شهیدیان، احمد بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 29-36]
  • شهرانی کرانی، نجمه تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 23-38]

ص

  • صادقی لواسانی، نادر بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • صادقی لواسانی نیا، نادر نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • صالح بلوردی، آنیتا ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 89-98]
  • صبوری خسروشاهی، حبیب بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]
  • صبوری خسروشاهی، حبیب تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • صدری نیا، حسین عوامل مؤثرجذب کنندة نوجوانان وجوانان تهرانی 1« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 77-87]
  • صدقی جلال، هما نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • صفایی، داوود بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 167-180]
  • صمدی تبار، عادل بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 99-109]
  • صنیعی، ماندانا شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]

ط

ظ

  • ظاهری، مهناز بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 107-113]

ع

  • عقیلی، سید وحید بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 161-179]
  • علی مرادی، مسعود بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 171-181]

ف

  • فرهمند، محمدرجب تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 49-59]
  • فرهنگی، علی اکبر مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • فرهنگی، علی اکبر سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]

ق

  • قاسمی، طیبه بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 59-72]
  • قرائتی، علیرضا بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 161-179]
  • قلی پور، آرین مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • قلی پور، آرین الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 67-75]

ک

  • کاظمی، حسنا نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • کاوسی، اسماعیل رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • کاوسی، اسماعیل نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • کردستانی، فرشته بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 135-144]

گ

  • گرانمایه پور، علی بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • گنجی، مسلم بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]
  • گیوریان، حسن جهانی شدن وارتباطات فرهنگی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 107-121]
  • گیوریان، حسن نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 9-35]

م

  • مالکی، فائزه سادات بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]
  • مجیدی قهرودی، نسیم بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • محمد پور، سارا بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]
  • محمدی جو، امیر نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 27-38]
  • میراسماعیلی، بی بی سادات بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]
  • میراسماعیلی، بی بی سادات نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • مرتضوی، محمودرضا ارزیابی پیمایشی آسیب های اجتماعی در یزد با تاکید بر عوامل رسانه ای [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 181-189]
  • میرزاخانیان، آنی بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • ملکی، معصومه بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 167-180]
  • ملکیان، نازنین بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • ملکیان، نازنین تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]
  • مهدوی پور، اعظم تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 23-38]

ن

  • نایبی، محسن رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • ناطقی پور، بهارک سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • نجف بیگی، رضا مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • نجف بیگی،، رضا الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 67-75]
  • نجفی نیاسر، طاهره مطالعه رابطه بین مهارتهای ارتباطی اساتید دانشکده فنی دختران تهران ولی عصربا اثربخشی آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 193-206]
  • نیرومند، گیتی بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 135-144]
  • نیرومند، گیتی بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]
  • نیرومند، لیلا اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 73-84]
  • نیرومند، لیلا بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 73-82]
  • نصیری، بهاره صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • نصیری، بهاره سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • نظری گلدرق، حسن بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]

ه

  • هاشمی، سید محمود رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • هاشمی زاده، سیدرضا بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • هاشم زهی، نوروز عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]

ی

  • یزدانی، حمید بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]