نمایه نویسندگان

آ

  • آذری، طاهره رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 163-174]
  • آذری، طاهره نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 157-169]
  • آقارفیعی، داود آسیب شناسی وب سایت های خبری- تحلیلی در ایران و ارائه مدلی مطلوب برای اصلاح ساختار آن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 17-38]

ا

  • احمد زاده کرمانی، روح الله بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • احمد زاده کرمانی، روح الله شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 73-86]
  • ایرانتاج، باباک مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • ارشاد، فاطمه السادات بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]
  • اسکندری، نصرالله بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 167-183]
  • الوندی، هومن بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 43-51]
  • الوندی، هومن شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 73-86]
  • امانی کلاریجانی، امرالله تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 97-107]

ب

  • بازغی، نازنین تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]
  • ببران، صدیقه بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • بختیاری، آمنه بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 53-61]
  • بخشی، بهاره اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]
  • بخشی، بهاره بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]

پ

  • پوررشیدی، هاتف بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • پورهاشمی، سید عباس تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه هویت ملی در عصر جهانی شدن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 9-16]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • تربتی، سروناز بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 87-95]
  • ترزمی نژاد، وحیده مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • توسلی، غلام عباس تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 97-107]
  • توکلی، فاطمه بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]
  • توکلی نیا، نفیسه بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]

ج

  • جعفری، علی نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]

ح

  • حامدی، محمد عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • حیدری، مجتبی بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 135-147]
  • حیدری روچی، مینو بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • حسینی، محمد بررسی نقاط ضعف تبلیغات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 21-30]
  • حقیقی، محمدرضا راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 165-181]
  • حقیقی، محمدرضا بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]

د

  • دادگران، سید محمد بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]
  • دادگران، محمد مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • دانشور حسینی، فاطمه عوامل موثر برمیزان استفاده دانشجویان منطقه نُه از نشریات دانشجویی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 53-64]
  • درودی، هما بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]
  • دلاور، علی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • دیندار فرکوش، فیروز بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • دیندار فرکوش، فیروز شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 73-86]
  • دهقان شاد، حوریه بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 77-90]

ر

  • رحیمی، عطیه بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 149-156]
  • رحمانزاده، سیدعلی امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 31-50]
  • رحمانزاده، سید علی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • رسولی، محمدرضا بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]
  • رضوی دینانی، ابتسام رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 163-174]
  • رضوی دینانی، ابتسام نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 157-169]

س

  • سبیلان اردستانی، حسن نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 151-164]
  • سیدوحید، سیدوحید بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]
  • سلطانی فر، محمد طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 19-27]
  • سلطانی فر، محمد بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • سمیعی، علی بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]

ش

  • شاه کوهی، سبیکه بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • شاه محمدی، عبدالرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 105-116]
  • شاه محمدی، عبدالرضا بررسی نقاط ضعف تبلیغات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 21-30]
  • شاه منصوری، بیتا اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • شاه منصوری، بیتا لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • شاه منصوری، پوریا اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • شمس غیاثوند، افسانه مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]

ص

  • صادقی لواسانی نیا، نادر بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 135-147]
  • صالحی، سید محمد رضا اهمیت مدیریت دانش در سازمانهای رسانه ای صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 39-49]
  • صبوری خسروشاهی، حبیب بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]
  • صفری، محمود همگرایی رسانه [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 143-156]

ط

  • طاهری، علی بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]
  • طاهریان، مریم بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]

ظ

  • ظاهری، مهناز بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 117-123]

ع

  • عقیلی، سید وحید نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]
  • علی پور، رضا نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 109-120]
  • علی عسگری، الهه نقش رسانه بر محیط زیست سالم [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 171-180]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 149-156]
  • فرهنگی، علی اکبر لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • فولادی راد، فرزاد بررسی رابطه خشونت تلویزیونی با خشونت واقعی در میان کودکان [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 121-133]

ق

  • قرائتی، علیرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 105-116]

ک

  • کاوسی، اسماعیل رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • کاوسی، اسماعیل بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • کربلایی حاجی اوغلی، حسن رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]

گ

  • گیوریان، حسن نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 141-148]
  • گیوریان، حسن بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 37-44]

م

  • محمدپور، سارا عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 83-96]
  • محمدپور خبازی، سارا بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]
  • محمدپور خبازی، ندا بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]
  • محمودی کوکنده، سید محمد بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 77-90]
  • مرادی، مراد بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 117-123]
  • میر اسماعیلی، بی بی سادات بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 167-183]
  • میر اسماعیلی، بی بی سادات همگرایی رسانه [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 143-156]
  • میرزاخانیان، آنی بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 87-104]
  • مظفری، افسانه بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]
  • مظفری، افسانه بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • ملکیان، نازنین نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 109-120]
  • ملکیان، نازنین بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • منصوری، روانبخش کارکرد بازیهای رایانه ای در رفتار نوجوانان [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 141-150]
  • مهدوی، سمیه سادات عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]

ن

  • نایبی، محسن بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 43-51]
  • نایبی، محسن عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 83-96]
  • نیرومند، لیلا بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • نیرومند، لیلا میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 91-104]
  • نصیری، بهاره اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]
  • نصیریان، فضه بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 87-95]
  • نورمحمدیان، منیره بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • نوری هشجین، حسین بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]

و

  • واحد ناوان، عارف بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]
  • واحد ناوان، عارف تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]

ه

  • هاشمی، سید محمود اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]
  • هاشمی، سید محمود امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 31-50]
  • هاشمی، شهناز بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • هاشم زهی، نوروز عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]
  • هداوندخانی، سمانه بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]

ی

  • یحیایی ایله ای، احمد طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 19-27]