نمایه نویسندگان

ا

  • ابری، انسیه بررسی عوامل موثر بر توان صنعت سینمای ایران برای ورود به بازارهای جهانی [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 63-102]
  • احمدی اسکویی، نسرین سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 225-239]
  • احمدزاده کرمانی، روح الله درآمدی برپدیدار شناسی فضای مجازی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 55-82]
  • احمدی مرویلی، لیلا مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 201-223]
  • اسماعیل پور، حسن بررسی عوامل توسعه نیافتگی صنعت توریسم [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 185-199]
  • الوندی، هومن بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 141-171]

ب

  • بخت آوری، نیره جایگاه تکنولوژی های نوین ارتباطی (مدارسهوشمند)در آموزشوپرورش [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 103-118]
  • بخشی، بهاره تحلیل بازتاب تصویری هدفمندی یارانه ها در رسانه [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 119-131]
  • بخشی، بهاره نقش کاریکاتور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 95-111]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 141-171]
  • توکلی، احمد مقایسۀ بین وبلاگنویسی و روزنامهنگاری از دیدگاه روزنامهنگارانِ وبلاگنویس [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 129-146]

ج

  • جلیلیان، شهین بررسی جایگاه اجتماعی زن در آثار فیلمسازان زن و مرد(کافه ترانزیت و زیر پوست شهر) [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 67-92]

ح

  • حیدربیگی، آرزو بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 211-226]

خ

  • خسروپناه، عبدالحسین روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 9-25]

د

  • دادگران، سید محمد بررسی عوامل موثر بر توان صنعت سینمای ایران برای ورود به بازارهای جهانی [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 63-102]
  • دادگران، سید محمد بررسی جایگاه اجتماعی زن در آثار فیلمسازان زن و مرد(کافه ترانزیت و زیر پوست شهر) [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 67-92]
  • دبیری، فرهاد رسانه ها و توسعه حقوق محیط زیست [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 173-190]
  • درودی، هما یکمطالعه تطبیقیدر مروری بر عوامل زمینه ساز یکسازمان دانش- محور در چند سازمان رسانه ای (رادیو – تلویزیونی) کارآمد در چند کشور مختلفو مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامیایران [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 27-53]
  • دلاور، علی تحلیل محتوای پیام های مستتر در رپ اجتماعی فارسی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 83-100]
  • دیندار فرکوش، بهلول بررسی تاثیر نشانگر های اخلاق رسانهای برحکمرانی خوب از دیدگاه اساتید دانشگاههای آزاداسلامی منطقه تبریز [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 169-183]
  • دیندار فرکوش، فیروز مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 201-223]
  • دیندار فرکوش، فیروز بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 211-226]
  • دهقان شاد، حوری چگونگی گردش شایعات سیاسی در فضای اینترنت [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 41-49]

ر

  • رحمانزاده، سیدعلی بررسی تاثیر تماشای سریال های ماهواره ای بر سبک زندگی بانوان دانشجو [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 9-24]
  • رحمانزاده، سید علی بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحب نظران [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 241-275]
  • رونقی نوتاش، مهناز از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 127-140]

س

  • سلطان آبادی، محمود مقایسۀ بین وبلاگنویسی و روزنامهنگاری از دیدگاه روزنامهنگارانِ وبلاگنویس [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 129-146]
  • سلطانی فر، محمد حق مولف در دنیای الکترونیک [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 41-62]
  • سلطانی فر، محمد ملاک های بازدارنده خبر در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 15-139]

ش

  • شاهرخ، لیلا تحلیل بازتاب تصویری هدفمندی یارانه ها در رسانه [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 119-131]
  • شاه محمدی، عبدالرضا بررسی تاثیر مطبوعات در حفظ فرهنگ [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 27-39]
  • شاه محمدی، عبدالرضا بررسی نقش رسانه ها در امنیت ملی [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 51-64]
  • شاه محمدی، عبدالرضا سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 225-239]
  • شاه محمدی، عبدالرضا بررسی میزان کاربرد مهارتهای ارتباطی اساتید ارتباطات [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 159-182]
  • شهیدیان، احمد بررسی راهکارهای افزایشمشارکت سیاسی دانشجویان با تاکید بر شناسایی روابط میانفردی موثر در شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 113-127]

ط

  • طاعتی، لیلا نقش تلویزیون در توسعه جامعه مدنی [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 25-40]
  • طالبی، محمد مقایسه متون اخبار تلویزیونی با رسانه های مکتوب [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 183-210]
  • طاهریان، مریم فروش "محتوای آموزشی" جدیدترین شیوه درآمد زایی در اقتصاد رسانه ای [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 65-80]
  • طیب طاهر، امین روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 9-25]
  • طهماسبی، زهره بررسی تاثیر تماشای سریال های ماهواره ای بر سبک زندگی بانوان دانشجو [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 9-24]

ع

  • عقیلی، سید وحید روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 9-25]
  • عقیلی، سید وحید ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 9-26]
  • علیخانی، نرگس تحلیل بازتاب تصویری هدفمندی یارانه ها در رسانه [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 119-131]

غ

  • غفاری معین، زهرا بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحب نظران [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 241-275]

ف

  • فرامرزی، محسن مقایسه تطبیقی بارویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 101-126]
  • فرهنگی، علی اکبر ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 9-26]
  • فرهنگی، علی اکبر از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 127-140]
  • فروغیان، فلورا تحلیل محتوای پیام های مستتر در رپ اجتماعی فارسی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 83-100]

ق

  • قره باغ، سید محمد فروش "محتوای آموزشی" جدیدترین شیوه درآمد زایی در اقتصاد رسانه ای [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 65-80]

ک

  • کاشانی تبار، شهرزاد بررسی عوامل توسعه نیافتگی صنعت توریسم [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 185-199]
  • کاوسی، اسماعیل رابطه فناوری های نوین اطلاعاتی و توسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 133-148]
  • کاوسی، اسماعیل بررسی نقش اینتر نت در توسعه فرهنگی دانشگاه (مطالعه موردی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق) [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 81-93]
  • کاوسی، اسماعیل ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 93-113]

گ

  • گلستانی، کبری نقش تلویزیون در توسعه جامعه مدنی [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 25-40]
  • گیوریان، حسن بررسی موانع موجود در عدم تحقق تحول در جامعه اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 191-222]
  • گیوریان، حسن بررسی تأثیر رسانه برمسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی ایران [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 141-157]

م

  • مجیدی قهرودی، نسیم نقش تلویزیون در توسعه جامعه مدنی [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 25-40]
  • محمدی، افشین بررسی راهکارهای افزایشمشارکت سیاسی دانشجویان با تاکید بر شناسایی روابط میانفردی موثر در شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 113-127]
  • محمدپور، سارا بررسی موانع درون سازمانی موثر در عدم توسعه انجمنهای صنفی روزنامهنگاری ایران؛ مقایسه با کشورهای توسعهیافته [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 149-167]
  • محمودیان، زینب ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 9-26]
  • مزیدی، علی محمد تبیین مدل فضای اجتماعی در توسعه مطبوعات محلی : مطبوعات محلی استان یزد [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 9-25]
  • مزروعی، مریم ملاک های بازدارنده خبر در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 15-139]
  • مصطفوی، فرحناز حق مولف در دنیای الکترونیک [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 41-62]

ن

  • نیرومند، گیتی جایگاه تکنولوژی های نوین ارتباطی (مدارسهوشمند)در آموزشوپرورش [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 103-118]
  • نیرومند، لیلا بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 141-171]
  • نیرومند، لیلا رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 227-244]
  • نوابخش، مهرداد تبیین مدل فضای اجتماعی در توسعه مطبوعات محلی : مطبوعات محلی استان یزد [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 9-25]

و

  • واحد ناوان، عارف فروش "محتوای آموزشی" جدیدترین شیوه درآمد زایی در اقتصاد رسانه ای [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 65-80]
  • واحد ناوان، عارف رسانه ها و توسعه حقوق محیط زیست [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 173-190]
  • واحد ناوان، عارف رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی [دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، 1390، صفحه 227-244]

ه

  • هاشمی، سیدمحمود بررسی نقش اینتر نت در توسعه فرهنگی دانشگاه (مطالعه موردی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق) [دوره 6، شماره 3(پیاپی 14)، 1390، صفحه 81-93]
  • هاشمی، سید محمود رابطه فناوری های نوین اطلاعاتی و توسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4(پیاپی 15)، 1390، صفحه 133-148]
  • هاشمی، سید محمود ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 93-113]
  • هاشمی، شهناز مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [دوره 6، شماره 2(پیاپی 13)، 1390، صفحه 201-223]