شیرمحمدی، یزدان، عابدی، فرزانه. (1398). "بررسی تأثیر تبلیغات بر تمایلات رفتاری گردشگران در شبکههای اجتماعی"، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال 11، شماره 2، صص. 99-120.
عیدی، حسین.، آزادی، رسول. و خسروی، جواد. (1393). "مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکتکنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانههای جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی"، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، سال دوم شماره پیاپی 5.
دلاور، علی.، قادری، اسماعیل. و مجدی، نیما. (1393). "جایگاه رسانههای اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیک ایرا"، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 9(28)، صص. 1-16.
دمیرچی، رضا. (1395). "نقش شبکههای استانی رسانه ملی در توسعه اقتصادی استان"، کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، سال 1394، دوره دوم.
صابرشیخ، یاس. و حسینی دانا، حمیدرضا. (1393). "بررسی نقش رسانه در تولید امنیت اقتصادی"، کنفرانس بینالمللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی.
افقه، سیدمرتضی. و شفیعی، ندا. (1392). "نقش رسانهها در فرایند توسعه: با تمرکز بر روی رسانهها و انتشارات"، فصلنامه توسعه اجتماعی، سال 11، شماره 2.
ذکایی، سعید. (1381). "نظریه و روش در تحقسقات کیفی"، فصلنامه علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی، دوره 9، شماره 17.
هومن، حیدرعلی. (1394). "راهنمای عملی پژوهش کیفی"، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت).