احمدپور داریانی، محمود. (1389). "کارآفرینی"، (تعاریف، نظریهها، الگوها )، تهران: انتشارات پردیس.
اسماعیلی، علیرضا. و ساریخانی، مریم. (1393). "بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان)"، جامعهشناسی مطالعات جوانان، 5 (15)، صص. 9-26.
آریانی، ابراهیم.، زاهدبابلان، عادل.، معینیکیا، مهدی.، خالقخواه، علی.، سروش، مصطفی. و موسوی، طیبه. (1395). "نقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی"، برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 8(29)، صص. 41-69.
عاملی، سیدحامد.، خرازی آذر، زهرا. و مظفری، افسانه. (1395). "دیپلماسی شبکهای به مثابه دیپلماسی آینده: نقش تکنولوژیهای نوین رسانهای در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران"، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، 12(34)، صص. 75-95.
فلاح حقیقی، نگین.، حاجی حسینی، حجتاله.، رمضانپور نرگسی، قاسم. و داوری، علی. (1396). "شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات"، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 5(1)، صص. 65-92.
مهدیزاده، سیدمحمد. (1389). "نظریههای رسانه؛ اندیشههای رایج و دیدگاه انتقادی"، انتشارات همشهری. چآپ چهارم.
غیاثی ندوشن، سعید. و نصیرزاده، سمیه. (۱۳۹۴). "بررسی نقش رسانه در آموزش مهارتهای کارآفرینی به جوانان استان لرستان از دیدگاه کارآفرینان و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان"، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، 22، 4(84)، صص. 117-138.
قهرمانی، عبدالرضا. و قائمی اسگوئی، کامبیز. (۱۳۹۴). "بررسی نقش فناوریهای نوین ارتباطی بر توسعه ملی"، دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، کوالالامپور - مالزی، مؤسسه سرآمد کارین.
مظفری، افسانه. و مهدوی، سمیه السادات. (۱۳۹۴). "نقش رسانهها و تکنولوژیهای نوین ارتباطی در توسعه کارآفرینی"، کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع، تهران، مؤسسه مدیران ایدهپرداز پایتخت ویرا.
نصیری، فهیمه. (۱۳۸۹). "بررسی نقش رسانهها در توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی"، اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت و نوآوری، شیراز.
مظفری، افسانه. (1395). "نقش وسایل ارتباط جمعی در مشارکت اجتماعی دانشجویان (رشتههای جامعه شناسی و علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاههای شهر تهران)"، مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 9(1)، صص. 55-68.
زینلی، حنانه.، سلطانیفر، محمد. و مظفری، افسانه. (1397). "بررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر توسعه مشارکت اجتماعی"، مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 10(4)، صص. 97-108.
منصوریشاد، طیبه.، دلاور، علی. و مظفری، افسانه. (1398). "تأثیر پیامرسانهای ارتباطی تلفن همراه بر ویژگیهای شخصیتی زنان خانه دار"، مطالعات رسانههای نوین، 5(19)صص. 140-170.
Khajeheian, D. (2013). “New Venture Creation in Social Media Platform; Towards a Framework for Media Entrepreneurship. In: Friedrichsen M., Mühl-Benninghaus W”, (eds) Handbook of Social Media Management. Media Business and Innovation. Springer, Berlin, Heidelberg.
Martin, C., Platis, M., Malita, L. & Ardeleanu, M. (2011). “The role of Ementoring and social media for developing the entrepreneurship competences”, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 15, PP. 947-951.
Geissinger, A., Laurell, C., Sandström, C., Eriksson, K. & Nykvist, R. (2019). “Digital entrepreneurship and field conditions for institutional change – Investigating the enabling role of cities”, Technological Forecasting and Social Change, Vol. 146, PP. 877-886.
Ojeleye, Y.C. (2018). “Impact of Social Media on Entrepreneurship Development Among Users in Zamfara State”, Journal of Economics & Finance, Vol. 2(2), PP. 302-323.
Temitope Olanrewaju, A.S., Alamgir Hossain, M., Whiteside, N. & Mercieca, P. (2020). “Social media and entrepreneurship research: A literature review”, International Journal of Information Management, Vol 50, PP. 90-110.
Islam, M.N. & Ozuem, W. (2019). “The impact of social media on social entrepreneurship in a developing country”,Oxford, United Kingdom.
Hossain, M. & Rahman, M.F. (2018). “Social Media and the Creation of Entrepreneurial Opportunity for Women”, Management, Vol. 8(4), PP. 99-108.
Çapuk, S. & Kara, A. (2015). “A Discussion of ICT Integration within Developed and Developing World Context from Critical Perspectives”, Social and Behavioral Sciences, Vol. 191, PP. 56-62.
Mercieca, P. (2020). “Social media and entrepreneurship research: A literature review”, International Journal of Information Management, Vol. 50, PP. 90-110.
Kuckertz, A. (2019). “Let's take the entrepreneurial ecosystem metaphor seriously!”, Journal of Business Venturing Insights, Vol 11, PP. 1-7.