اثرگذاری بر مردم و ارباب رجوع و علاقه مند کردن به سازمان و حفظ وفاداریشان در سال های متمادی از طرق گوناگون مانند حفظ کیفیت ارائه خدمات، انگیزش و تعهد کارکنان به سازمان و... قابل حصول خواهد بود. توسعه و تقویت واحد روابط عمومی و ایجاد تعادل مناسب در سازمان ها و آموزش مستمر مدیران و کارکنان در این زمینه در توفیق سازمان و تحقق هدف ها بسیار موثر است. دراین تحقیق سعی بر آن است که وضعیت اطلاع رسانی روابط عمومی ها درواحدهای دانشگاه آزاداسلامی واقع در استان تهران مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که میزان رضایت کارکنان و اعضای هئیت علمی از نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی ها به چه میزان می باشد.
نیرومند, لیلا. (1392). بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران). مطالعات رسانه ای, 8(شماره 2(پیاپی 21)), 73-82.
MLA
لیلا نیرومند. "بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)". مطالعات رسانه ای, 8, شماره 2(پیاپی 21), 1392, 73-82.
HARVARD
نیرومند, لیلا. (1392). 'بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)', مطالعات رسانه ای, 8(شماره 2(پیاپی 21)), pp. 73-82.
VANCOUVER
نیرومند, لیلا. بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران). مطالعات رسانه ای, 1392; 8(شماره 2(پیاپی 21)): 73-82.