آزادی بیانبررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
آگاهیبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
آگاهیعوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]
آمریکارویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
آموزشبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
آموزش الکترونیکیبررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 139-150]
آموزش سواد رسانه ایرویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
ا
ابعاد هویت ملیتأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
اجتماعیبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
احساس مسئولیتبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
احساس موفقیتبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
اخلاق حرفهایبررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
اخلاق در فضای مجازیاخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروههای اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]
اخلاق رسانه ایبررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
ادارات دماوندبررسی میزان استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در دستگاههای اجرایی شهرستان دماوند [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 9-18]
ارتباطاتتأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
ارتباطاتبررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
ارتباطاتتأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
ارتباطاتبررسی میزان تأثیر فیسبوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
ارتباطات اقناعیبررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
ارتباطات بازاریابیسنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
ارتباطات سیاسیتأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
ارتباطات عمومیبررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
ارتباط یا رابطهسنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
استرسبررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
استقلال قاضینقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
استقلال قضایینقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
اسطورههای فرهنگینشانهشناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
اسناد بینالمللینقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
اصول اخلاقیبررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
اضطرابرابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]
اعتیادبررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 91-110]
اعتمادبررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
اعتمادمیزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
اعتماد اجتماعیمیزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
اقناعبررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
امنیتعلل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
امنیت شغلیبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
انتخاباتبررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
اینترنتنقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
اینترنترابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
اینترنتنقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
اینترنتتأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
اینترنتپدیدههای جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
اینترنت. نقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
انگیزشبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
ب
باستانشناسیمقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
بی بی سیبررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
بریتانیارویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
برنامههای ماهوارهایعوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامههای ماهوارهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 153-164]
بیطرفینقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
بهره وری منابع انسانیارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
پ
پاراگراف بندیاثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 43-52]
پیام های مذهبیارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 1-9]
پیام و مخاطبتأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
پدیدههای جدید در فضای مجازیپدیدههای جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
پرخاشگریرابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]
پرسشنامه اینترنتیاخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروههای اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]
پورنوگرافیاخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروههای اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]
ت
تبلیغاتبررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
تبلیغاتبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
تبلیغات تلویزیونیبررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
تبلیغات محیطی اخلاقینشانهشناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
تحلیل بلاغتنشانهشناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
تروریسمرویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
تعریف سواد رسانه ایرویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
تکنولوژیرابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
تکنولوژیبررسی میزان تأثیر فیسبوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
تکنولوژیهای ارتباطیبررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
تکنولوژیهای نوین ارتباطیبررسی میزان استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در دستگاههای اجرایی شهرستان دماوند [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 9-18]
تلویزیون های ماهواره ایبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
توانمندی ساختاریارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
توانمندسازیارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
توانمندی فرهنگیارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعیهوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
توسعه گردشگرینقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 137-150]
ث
ثبات سیاسیعلل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
ج
جاذبههای جنسیعوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامههای ماهوارهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 153-164]
جامعه ایرانمیزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
جامعه اطلاعاتیبررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
جامعه اطلاعاتیبررسی شیوههای بازنمایی قومیتهای ایرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 89-106]
جامعه شبکهایبررسی شیوههای بازنمایی قومیتهای ایرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 89-106]
جنبشبررسی میزان تأثیر فیسبوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
جنگ سایبرینقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
جنگ نرمنقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
حقوق و مزایای دریافتیبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
حمایت اجتماعیبررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
حمل و نقلنقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 137-150]
خ
خبرتأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
خبربررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
خبرگزاری. بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
خبرنگاربررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
خدمات ارتباطیبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
خدمات بانکیبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
خدمات پستیبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
خلاقیتبررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
خودابرازیعوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]
د
دانشبررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
دانشجویانمیزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
دانشجویان. جامعه شبکه ای. 1نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
دانشجویان دانشگاه آزاداسلامیمیزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
دانشگاه آزاد اسلامینقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرقهوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
دیپلماسیدیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 89-99]
دیپلماسی دیجیتالدیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 89-99]
درک خواندناثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 43-52]
دفاتر ICT روستاییبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
دموکراسیبررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
دنیای مجازیپدیدههای جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
ر
رابطه ترکیبی صدا و تصویربررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 19-28]
رادیورابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
رسانهدیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 89-99]
رسانهبررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
رسانهبررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
رسانهبررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 91-110]
رسانهبررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
رسانهنقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
رسانه. 1رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
رسانههای اجتماعیرسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
رسانههای تخصصینقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 137-150]
رسانه های جدیدنقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
رضایت شغلیبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
رضایتمندیعملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
رضایت مندیبررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
رضامندی مخاطبانبررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
رفتاربررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
رفتار انتخاباتیبررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
رها سازیرویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
روابط اجتماعینقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
روابط عمومیبررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
روابط عمومی الکترونیکبررسی میزان استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در دستگاههای اجرایی شهرستان دماوند [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 9-18]
روابط عمومی الکترونیکیبررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
روزنامه ایرانعملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
روزنامه نگاران و سردبیرانسنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
روزنامه های ایران و همشهریبررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 91-110]
روزنامه همشهریعملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
روزنامه همشهریبررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
ز
زیباشناسی صدابررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 19-28]
زنانعوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]
ژ
ژاپنرویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
س
سابقه کاریبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
ساخت قدرتعلل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
سانسوربررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
سرگرمیبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
سواد رسانه ایرویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
سواد رسانهایبررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
ش
شبکهبررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
شبکه اجتماعی مجازیبررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
شبکه های اجتماعیبررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
شبکههای اجتماعیتأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
شبکههای اجتماعیتأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
شبکه های اجتماعی مجازیبررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
شبکههای اجتماعی مجازیعوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]
شبکۀ یک سیمابررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
شکاف دیجیتالیبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
شناختیبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
شیوههای فرزندپروریرابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]
ص
صحت اطلاعاتبررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
صرفه جویی آببررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
ع
عملکردبررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
عناصر ساختاری معماری مسجدارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 1-9]
عواملبررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
عوامل انگیزشیبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
عوامل فردیبررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
فرهنگنقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
فرهنگهوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
فرهنگ سازمانیرابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
فرهنگ مجازیپدیدههای جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
فیسبوکبررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
فیس بوکبررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
فیسبوکبررسی میزان تأثیر فیسبوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
فیسبوکبررسی شیوههای بازنمایی قومیتهای ایرانی در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 89-106]
فشارهای روانیبررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
فضای مجازیتأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
فضای مجازیبررسی میزان تأثیر فیسبوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
فضای مجازیتاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
فناوری اطلاعاتبررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
فناوری اطلاعاتمقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتبررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
فناوری های نوین ارتباطیرابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
ق
قرآن کریمتأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
قوه قضائیهنقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
ک
کارآفرینیبررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
کاربران اینترنتبررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
کارکردهای ارتباطی و اقتصادیبررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
کانادارویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
کلوببررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
کودکان پیشدبستانی رابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]
گ
گروههای اینترنتیاخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروههای اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]
م
ماهیت شغلی. بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
متن علمیاثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 43-52]
مخاطبارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 1-9]
مخاطبعملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
مخاطببررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
مخاطببررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 19-28]
مخاطبانعوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامههای ماهوارهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 153-164]
مخاطب شناسیبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
مدارس عادیمقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
مدارس هوشمندمقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
مدیرانبررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
مدیریت ارتباط با مشتریسنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
مدیریت دانایینقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
مدل TARESبررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
مشترکانسنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
مک لوهان. بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
موازنه قدرتعلل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
مؤلفه های فرهنگینقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
ن
نیازبررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
نبأتأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
نسل دیجیتالرسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
نشانهشناسینشانهشناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
نظام بانکیرسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
نظام های عشیره ایبررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
نظام های غیرعشیره ای. 1بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
نظریه استفاده و رضایتمندیرسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
نظریه انتقادیرویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
نظریه سنتیرویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
نگرشبررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
نگرشبررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
نگرشمقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
نوآوریبررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
و
وب 2رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
وظایف وسایل ارتباط جمعیبررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
ه
هویتتأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
هویت جنسیتیتاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
هویت جنسیتی اجتماعیتاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
هویت جنسیتی شخصیتاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
هویت ملیتأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
هوش فرهنگیهوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد