نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی بیان بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
  • آگاهی بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • آگاهی عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]
  • آمریکا رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
  • آموزش بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • آموزش الکترونیکی بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 139-150]
  • آموزش سواد رسانه ای رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]

ا

  • ابعاد هویت ملی تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
  • اجتماعی بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
  • احساس مسئولیت بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • احساس موفقیت بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
  • اخلاق در فضای مجازی اخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروه‌های اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]
  • اخلاق رسانه ای بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
  • ادارات دماوند بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 9-18]
  • ارتباطات تأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
  • ارتباطات بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
  • ارتباطات تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
  • ارتباطات بررسی میزان تأثیر فیس‌بوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
  • ارتباطات اقناعی بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
  • ارتباطات بازاریابی سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
  • ارتباطات سیاسی تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
  • ارتباطات عمومی بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
  • ارتباط یا رابطه سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
  • استرس بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
  • استقلال قاضی نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
  • استقلال قضایی نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
  • اسطوره‌های فرهنگی نشانه‌شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
  • اسناد بین‌المللی نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
  • اصول اخلاقی بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
  • اضطراب رابطه شیوه‌های فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]
  • اعتیاد بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 91-110]
  • اعتماد بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
  • اعتماد میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
  • اعتماد اجتماعی میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
  • اقناع بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
  • امنیت علل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
  • امنیت شغلی بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • انتخابات بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
  • اینترنت نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
  • اینترنت رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
  • اینترنت نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
  • اینترنت تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
  • اینترنت پدیده‌های جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
  • اینترنت.  نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
  • انگیزش بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]

ب

  • باستان‌شناسی مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
  • بی بی سی بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
  • بریتانیا رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
  • برنامه‌های ماهواره‌ای عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 153-164]
  • بی‌طرفی نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
  • بهره وری منابع انسانی ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]

پ

  • پاراگراف بندی اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 43-52]
  • پیام های مذهبی ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 1-9]
  • پیام و مخاطب تأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
  • پدیده‌های جدید در فضای مجازی پدیده‌های جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
  • پرخاشگری رابطه شیوه‌های فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]
  • پرسشنامه اینترنتی اخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروه‌های اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]
  • پورنوگرافی اخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروه‌های اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]

ت

  • تبلیغات بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
  • تبلیغات بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • تبلیغات تلویزیونی بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
  • تبلیغات محیطی اخلاقی نشانه‌شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
  • تحلیل بلاغت نشانه‌شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
  • تروریسم رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
  • تعریف سواد رسانه ای رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
  • تکنولوژی رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
  • تکنولوژی بررسی میزان تأثیر فیس‌بوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
  • تکنولوژی‌های ارتباطی بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
  • تکنولوژی های نوین ارتباطی بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 139-150]
  • تکنولوژی‌های نوین ارتباطی بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 9-18]
  • تلویزیون های ماهواره ای بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
  • توانمندی ساختاری ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
  • توانمندسازی ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
  • توانمندی فرهنگی ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 29-42]
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
  • توسعه گردشگری نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 137-150]

ث

  • ثبات سیاسی علل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]

ج

  • جاذبه‌های جنسی عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 153-164]
  • جامعه ایران میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
  • جامعه اطلاعاتی بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
  • جامعه اطلاعاتی بررسی شیوه‌های بازنمایی قومیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 89-106]
  • جامعه شبکه‌ای بررسی شیوه‌های بازنمایی قومیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 89-106]
  • جنبش بررسی میزان تأثیر فیس‌بوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
  • جنگ سایبری نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
  • جنگ نرم نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]

چ

ح

  • حقوق و مزایای دریافتی بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • حمایت اجتماعی بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
  • حمل و نقل نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 137-150]

خ

  • خبر تأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
  • خبر بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
  • خبرگزاری.  بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
  • خبرنگار بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
  • خدمات ارتباطی بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • خدمات بانکی بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • خدمات پستی بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • خلاقیت بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
  • خودابرازی عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]

د

  • دانش بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
  • دانشجویان میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
  • دانشجویان. جامعه شبکه ای. 1 نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
  • دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 55-62]
  • دانشگاه آزاد اسلامی نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
  • دیپلماسی دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 89-99]
  • دیپلماسی دیجیتال دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 89-99]
  • درک خواندن اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 43-52]
  • دفاتر ICT روستایی بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • دموکراسی بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
  • دنیای مجازی پدیده‌های جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]

ر

  • رابطه ترکیبی صدا و تصویر بررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 19-28]
  • رادیو رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
  • رسانه دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 89-99]
  • رسانه بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
  • رسانه بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
  • رسانه بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 91-110]
  • رسانه بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
  • رسانه نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]
  • رسانه. 1 رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
  • رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
  • رسانه‌های تخصصی نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 137-150]
  • رسانه های جدید نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
  • رضایت شغلی بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • رضایتمندی عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
  • رضایت مندی بررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
  • رضامندی مخاطبان بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
  • رفتار بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
  • رفتار انتخاباتی بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
  • رها سازی رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
  • روابط اجتماعی نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 145-158]
  • روابط عمومی بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
  • روابط عمومی الکترونیک بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 9-18]
  • روابط عمومی الکترونیکی بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
  • روزنامه ایران عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
  • روزنامه نگاران و سردبیران سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
  • روزنامه های ایران و همشهری بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390 [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 91-110]
  • روزنامه همشهری عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
  • روزنامه همشهری بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]

ز

  • زیباشناسی صدا بررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 19-28]
  • زنان عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]

ژ

  • ژاپن رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]

س

  • سابقه کاری بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • ساخت قدرت علل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
  • سانسور بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
  • سرگرمی بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
  • سواد رسانه ای رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
  • سواد رسانه‌ای بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]

ش

  • شبکه بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
  • شبکه اجتماعی مجازی بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
  • شبکه های اجتماعی بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
  • شبکه های اجتماعی مجازی بررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 119-126]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی (فیس بوک. یوتیوپ. توئیتر) نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 29-40]
  • شبکۀ یک سیما بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 75-90]
  • شکاف دیجیتالی بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • شناختی بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
  • شیوه‌های فرزندپروری رابطه شیوه‌های فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]

ص

  • صحت اطلاعات بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 135-143]
  • صرفه جویی آب بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]

ع

  • عملکرد بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
  • عناصر ساختاری معماری مسجد ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 1-9]
  • عوامل بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]
  • عوامل انگیزشی بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • عوامل فردی بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 151-164]

ف

  • فرآیند یادگیری بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 139-150]
  • فرهنگ نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
  • فرهنگ هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]
  • فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]
  • فرهنگ مجازی پدیده‌های جدید فضای مجازی در ایران از دیدگاه کارشناسان ارتباطات [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 53-68]
  • فیسبوک بررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
  • فیس بوک بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
  • فیس‌بوک بررسی میزان تأثیر فیس‌بوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
  • فیس‌بوک بررسی شیوه‌های بازنمایی قومیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 89-106]
  • فشارهای روانی بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا) [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 77-88]
  • فضای مجازی تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 111-118]
  • فضای مجازی بررسی میزان تأثیر فیس‌بوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 37-54]
  • فضای مجازی تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
  • فناوری اطلاعات بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 187-208]
  • فناوری اطلاعات مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم) [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 69-80]
  • فناوری های نوین ارتباطی رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 53-62]

ق

  • قرآن کریم تأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
  • قوه قضائیه نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 165-176]

ک

  • کارآفرینی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
  • کاربران اینترنت بررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 77-87]
  • کارکردهای ارتباطی و اقتصادی بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
  • کانادا رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 159-174]
  • کلوب بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 63-74]
  • کودکان پیش‌دبستانی   رابطه شیوه‌های فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 27-36]

گ

  • گروه‌های اینترنتی اخلاق در فضای مجازی: بررسی عوامل مرتبط با عضویت، میزان بازدید و ماندگاری افراد در گروه‌های اینترنتی غیر اخلاقی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 81-96]

م

  • ماهیت شغلی.  بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • متن علمی اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 43-52]
  • مخاطب ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 1-9]
  • مخاطب عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 109-120]
  • مخاطب بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]
  • مخاطب بررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 19-28]
  • مخاطبان عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 153-164]
  • مخاطب شناسی بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
  • مدارس عادی مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
  • مدارس هوشمند مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
  • مدیران بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]
  • مدیریت ارتباط با مشتری سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
  • مدیریت دانایی نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]
  • مدل TARES بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 127-138]
  • مشترکان سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 35-51]
  • مک لوهان.  بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 19-28]
  • موازنه قدرت علل بی ثباتی سیاسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از منظر جامعه شناختی [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 125-138]
  • مؤلفه های فرهنگی نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 175-186]

ن

  • نیاز بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 111-123]
  • نبأ تأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 65-75]
  • نسل دیجیتال رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... " [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 121-136]
  • نظام بانکی رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
  • نظام های عشیره ای بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
  • نظام های غیرعشیره ای. 1 بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 179-189]
  • نظریه استفاده و رضایت‌مندی رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
  • نظریه انتقادی رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
  • نظریه سنتی رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 121-133]
  • نگرش بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 53-64]
  • نگرش بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامه‌نگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 97-110]
  • نگرش مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانش‌آموزان در ورود باستان‌شناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرم‌آباد [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 9-26]
  • نوآوری بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران [دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، 1393، صفحه 11-34]

و

  • وب 2 رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 63-76]
  • وظایف وسایل ارتباط جمعی بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری [دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، 1393، صفحه 9-18]

ه

  • هویت تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
  • هویت جنسیتی تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
  • هویت جنسیتی اجتماعی تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
  • هویت جنسیتی شخصی تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان [دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، 1393، صفحه 107-120]
  • هویت ملی تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 41-52]
  • هوش فرهنگی هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه [دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، 1393، صفحه 139-152]