نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش بررسی نقش برنامه‌های تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]

ا

  • ارزش ویژه برند نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
  • امنیت مجازی مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]

ب

  • بازاریابی پست مدرن بررسی تاثیر قبیله‌های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
  • بازاریابی موبایلی اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
  • برنامه کاربردی اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]

پ

  • پاسخ‌گویی عمومی بررسی وضعیت کارکردهای مطبوعات در گسترش فرهنگ پاسخ‌گویی عمومی [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 77-90]
  • پذیرش اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]

ت

  • تبلیغات اسلامی تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
  • تبلیغات دینی تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
  • تبلیغ و احادیث تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
  • تبلیغ و سیره تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
  • تبلیغ و قرآن تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
  • تحلیل ارزشیابی تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
  • تحلیل محتوا تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
  • تعادل خبری خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
  • تلفن همراه هوشمند اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
  • تلگرام نقش تلگرام در شکل‌گیری روابط اجتماعی نوجوانان دبیرستانی منطقه 1 و 18 تهران [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 7-16]
  • تلویزیون چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
  • تلویزیون بررسی نقش برنامه‌های تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]
  • تهدید تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
  • توسعه بررسی نقش برنامه‌های تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]
  • توسعه پایدار بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
  • تئوری انتشار نوآوری اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]

ج

  • جامعه‌پذیری بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
  • جذب مشتریان مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]

چ

  • چند صفحه نمایشی شدن چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]

خ

  • خبر به مثابه گفتمان خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
  • خبرنگاران بررسی وضعیت کارکردهای مطبوعات در گسترش فرهنگ پاسخ‌گویی عمومی [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 77-90]

ر

  • رسانه بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
  • رسانه موسیقی، رسانه‌ای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]
  • رسانه اجتماعی بررسی تاثیر قبیله‌های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
  • رسانه دیجیتال اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
  • رسانه‌های اجتماعی چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
  • رضایت‌مندی نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایت‌مندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی تاثیر قبیله‌های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
  • روابط اجتماعی. نوجوانان دبیرستانی نقش تلگرام در شکل‌گیری روابط اجتماعی نوجوانان دبیرستانی منطقه 1 و 18 تهران [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 7-16]

ز

  • زبان نسبی خبری خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]

س

  • ساختارهای اقناعی خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
  • ساختارهای معنایی خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
  • ساختارهای نحوی خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
  • سازمان‌های رسانه‌ای چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
  • سامانه 137 نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایت‌مندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]
  • سبک خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بی‌طرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
  • سرمایه اجتماعی بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
  • سلامت بررسی نقش برنامه‌های تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
  • شهروندان تهرانی نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایت‌مندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]

ع

  • عملکرد شهرداری تهران نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایت‌مندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]

ف

  • فرصت تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
  • فرهنگ ملی موسیقی، رسانه‌ای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]
  • فضای مجازی تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]

ق

  • قبیله‌های مجازی مصرف بررسی تاثیر قبیله‌های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]

ک

  • کنترل امنیت عملیات و ارتباطات مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
  • کنترل دستیابی به اطلاعات مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
  • کنترل دسترسی به اطلاعات مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]

م

  • محیط زیست بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
  • مدل کندوی عسل نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
  • مصرف تلویزیونی چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
  • مطبوعات بررسی وضعیت کارکردهای مطبوعات در گسترش فرهنگ پاسخ‌گویی عمومی [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 77-90]
  • معادلات ساختاری نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
  • مقام معظم رهبری تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
  • موسیقی موسیقی، رسانه‌ای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]

ه

  • هویت ملی موسیقی، رسانه‌ای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]