آ
-
آموزش
بررسی نقش برنامههای تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]
ا
-
ارزش ویژه برند
نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
-
امنیت مجازی
مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
ب
-
بازاریابی پست مدرن
بررسی تاثیر قبیلههای مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرفکننده در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
-
بازاریابی موبایلی
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
-
برنامه کاربردی
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
پ
-
پاسخگویی عمومی
بررسی وضعیت کارکردهای مطبوعات در گسترش فرهنگ پاسخگویی عمومی [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 77-90]
-
پذیرش
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
ت
-
تبلیغات اسلامی
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
-
تبلیغات دینی
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
-
تبلیغ و احادیث
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
-
تبلیغ و سیره
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
-
تبلیغ و قرآن
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 29-40]
-
تحلیل ارزشیابی
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
-
تحلیل محتوا
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
-
تعادل خبری
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
-
تلفن همراه هوشمند
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
-
تلگرام
نقش تلگرام در شکلگیری روابط اجتماعی نوجوانان دبیرستانی منطقه 1 و 18 تهران [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 7-16]
-
تلویزیون
چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانهای و استراتژیهای پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
-
تلویزیون
بررسی نقش برنامههای تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]
-
تهدید
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
-
توسعه
بررسی نقش برنامههای تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]
-
توسعه پایدار
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
-
تئوری انتشار نوآوری
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
ج
-
جامعهپذیری
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
-
جذب مشتریان
مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
چ
-
چند صفحه نمایشی شدن
چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانهای و استراتژیهای پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
خ
-
خبر به مثابه گفتمان
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
-
خبرنگاران
بررسی وضعیت کارکردهای مطبوعات در گسترش فرهنگ پاسخگویی عمومی [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 77-90]
ر
-
رسانه
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
-
رسانه
موسیقی، رسانهای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]
-
رسانه اجتماعی
بررسی تاثیر قبیلههای مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرفکننده در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
-
رسانه دیجیتال
اثر توسعه سیستم عامل بر گسترش استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه هوشمند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 49-64]
-
رسانههای اجتماعی
چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانهای و استراتژیهای پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
-
رضایتمندی
نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی تاثیر قبیلههای مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرفکننده در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
-
روابط اجتماعی. نوجوانان دبیرستانی
نقش تلگرام در شکلگیری روابط اجتماعی نوجوانان دبیرستانی منطقه 1 و 18 تهران [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 7-16]
ز
-
زبان نسبی خبری
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
س
-
ساختارهای اقناعی
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
-
ساختارهای معنایی
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
-
ساختارهای نحوی
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
-
سازمانهای رسانهای
چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانهای و استراتژیهای پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
-
سامانه 137
نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]
-
سبک
خبر به مثابه گفتمان؛ وانمایی واژگونه یا انعکاس بیطرفانه واقعیت؟ [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 21-38]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
-
سلامت
بررسی نقش برنامههای تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 91-106]
ش
-
شبکههای اجتماعی مجازی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
-
شهروندان تهرانی
نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]
ع
-
عملکرد شهرداری تهران
نقش سامانه ارتباطی 137 در افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 65-76]
ف
-
فرصت
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
-
فرهنگ ملی
موسیقی، رسانهای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]
-
فضای مجازی
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
ق
-
قبیلههای مجازی مصرف
بررسی تاثیر قبیلههای مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرفکننده در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 71-85]
ک
-
کنترل امنیت عملیات و ارتباطات
مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
-
کنترل دستیابی به اطلاعات
مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
-
کنترل دسترسی به اطلاعات
مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 39-48]
م
-
محیط زیست
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 17-27]
-
مدل کندوی عسل
نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
-
مصرف تلویزیونی
چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانهای و استراتژیهای پیش رو [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 59-69]
-
مطبوعات
بررسی وضعیت کارکردهای مطبوعات در گسترش فرهنگ پاسخگویی عمومی [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 77-90]
-
معادلات ساختاری
نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، 1395، صفحه 7-19]
-
مقام معظم رهبری
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 41-57]
-
موسیقی
موسیقی، رسانهای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]
ه
-
هویت ملی
موسیقی، رسانهای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم [دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، 1395، صفحه 87-93]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد