نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • اردبیل بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]
  • ارزیابی عملکرد نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 41-49]
  • ارزش‌آفرینی نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]
  • ارزش ها شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • اعتماد تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • الگوی بلاغی بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 80-89]
  • انسجام تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • اهداف اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]

ب

  • بازنمایی تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • باورها شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • برنامه سازی خلاق بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]
  • برنامه های پیام رسان فوری تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 7-20]
  • برندسازی نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]
  • بینامتنیت عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]

پ

  • پارادایم ترنس مدرنیسم تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]
  • پرفروش ترین فیلم ها تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • پست‎مدرنیسم عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]
  • پلتفرم‌ها شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]
  • پیوند دهی نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]

ت

  • تبلیغات تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 115-128]
  • تبلیغات اینترنتی استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • تبلیغات رسانه‌ای الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]
  • تحلیل گفتمان انتقادی نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]
  • تحلیل‎محتوا عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]
  • تحلیل مسیر بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]
  • ترجمه بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 80-89]
  • تشخص بخشی نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]
  • تشخص زدایی نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • تفکر انتقادی بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 117-132]
  • تفکیک کردن نحوه کاربرد مولفه‌های جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامه‌های داخلی و خارجی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 91-101]
  • تلگرام تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 7-20]
  • تلگرام تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • تماشای تلویزیون بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • توانمندسازی بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • توانمندهای آموزشی ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 75-90]
  • توانمندهای مدیریتی ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 75-90]
  • توسعه بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]

ج

  • جامعه پذیری سیاسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]

خ

  • خراسان شمالی بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]

د

  • دانش‌آموزان پایه هشتم بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 117-132]
  • دانشجویان مدیریت رسانه ای ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 75-90]
  • دانشگاههای دولتی الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 11-122]
  • درگیرسازی مخاطب شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]
  • دسترس پذیری رسانه ای نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]

ر

  • راهبردهای مطلوب اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]
  • رسانه بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]
  • رسانه تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 115-128]
  • رسانه بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 80-89]
  • رسانه بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 59-73]
  • رسانه الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]
  • رسانه جمعی بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 59-73]
  • رسانه های اجتماعی تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 7-20]
  • رسانه‌های اجتماعی شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]
  • رضایت از تماشای تلویزیون بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • رضایت شغلی بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • روزنامه نگاران بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • روزنامه‌ها نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]

س

  • ساختار تشکیلاتی الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 11-122]
  • سازگاری اجتماعی" پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 40-49]
  • سال های 86 تا 96 تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • سیدرضا میر کریمی بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]
  • سرمایه اجتماعی تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • سرمایه اجتماعی بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • سرمایه اجتماعی افقی بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • سرمایه اجتماعی عمودی بررسی جامعه شناختی تاثیرات تماشای تلویزیون بر میزان سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه شهر زرآباد [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 64-78]
  • سلامت اجتماعی بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 59-73]
  • سنت گرائی دینی بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]
  • سنجه ارزیابی عملکرد شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]
  • سینمای ایران تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • سینمای پست‎مدرن عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]
  • سواد رسانه ای بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 59-73]
  • سواد رسانه‌ای بررسی تاثیر آموزش سواد رسانهای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه در شهرستان ارومیه [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 117-132]

ش

  • شبکه اجتماعی تلگرام مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 67-85]
  • شبکه آموزش تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]
  • شبکه های اجتماعی مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 67-85]
  • شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]
  • شبکه های مجازی" پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 40-49]

ص

  • صدای شبکه اترک بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]
  • صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]
  • صنعت خودروسازی شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 47-57]

ف

  • فراروایت‎ها عناصر سینمای پست‎مدرن در فیلم "باز هم سیب داری؟" [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 48-62]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی اولویت‌بندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 7-19]
  • فرهنگ اقتصادی تحلیل بازنمایی فرهنگ اقتصادی در سینمای ایران؛ مورد مطالعه: پرفروش ترین فیلم های سال های 86 تا 96 [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 87-116]
  • فضای سایبری نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]
  • فضای مجازی مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 67-85]
  • فیلم مرد پولادین تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]

ک

  • کاربر فعال نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر دسترس پذیری رسانه ای و کاربر فعال [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 21-39]
  • کدگذاری و مقوله بندی تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]
  • کلان ساختار بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 80-89]
  • کنترل عواطف پیش بینی میزان استفاده از شبکه‌های مجازی بر اساس سازگاری اجتماعی و کنترل عواطف در نوجوانان [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 40-49]

گ

  • گردشگری بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 21-38]

ل

  • لیبل تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 115-128]

م

  • مأموریت تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]
  • متافیزیک تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 133-149]
  • مدل پذیرش فنآوری تلگرام و دیگر هیچ: تحلیل و تبیین عوامل موثر بر استفاده از تلگرام به عنوان پیام رسان مرجح در ایران [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 7-20]
  • مشارکت تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،دانشکده مدیریت [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 51-67]
  • مهارت‌های انسانی نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 41-49]
  • مهارت های شناختی تفکر انتقادی مهارت های شناختی تفکر انتقادی در کاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، 1397، صفحه 67-85]
  • مولفه ها بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 110-120]
  • مولفه‌های موثر استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 31-46]
  • مؤلفۀ مالی نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 41-49]
  • مؤلفۀ مشتری نقش مهارت‌های انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریت‌های پزشکی [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 41-49]

ن

  • نظارت شرعی الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]
  • نظام اطلاع رسانی شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • نظریه بازنمائی بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]
  • نگرش شغلی بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 36-46]
  • نوآوری نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 7-18]

و

  • واژگان کلیدی پژوهش: روابط عمومی الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی) [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 11-122]
  • واژگان کلیدی: چشم‌انداز تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 19-30]

ه

  • همگرایی پیام تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 115-128]
  • هنجارها شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • هنجارهای دینی رسانه الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها [دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، 1397، صفحه 91-108]
  • هنجارهای سازمانی شناسایی موانع فرهنگی توسعه علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، 1397، صفحه 91-109]
  • هنر سنتی بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]
  • هنر مقدس و هنر دینی بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است) [دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، 1397، صفحه 69-89]