آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانانجایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 75-87]
آموزش سواد رسانهای«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی» [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 87-110]
ا
اخلاق حرفه ایرعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 21-36]
ایرانمهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 37-57]
استادان باسابقهجایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 75-87]
استقلال حرفهای روزنامهنگاریجایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-44]
افکار عمومیبررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
اقتصادشهریراهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 45-62]
امنیت شغلی روزنامهنگاریجایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-44]
انتخاباترعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 21-36]
اینترنتبررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 131-141]
ب
بحرانبررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
بخش خبری ۲۰:۳۰نحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 63-86]
برجستهسازینحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 63-86]
بلایای طبیعیبررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 125-145]
پ
پیامدهاپیامدهای شفافیت رسانهای در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 19-35]
پیامرسانهابررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]
پلتفرمبررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 7-18]
ت
تحریم اقتصادیتبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 77-92]
تحقیق کیفیشناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 51-62]
تحلیل گفتمانتحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همهگیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانیها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 112-129]
تحلیل گفتمان انتقادیشرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 7-20]
تحلیل محتوای کمینحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 63-86]
تحلیل مضمونارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 105-127]
تصمیم اقتصادیتبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 77-92]
تصویرپردازیطراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 115-131]
تلگرامنقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]
تلگرامرعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 21-36]
تلویزیوننقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 93-111]
توانمندسازی فردینقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 93-111]
توسعهنقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]
توسعه انسانینقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 93-111]
توسعه نیروی انسانی«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی» [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 87-110]
تئوری داده بنیادرویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 89-103]
حریم خصوصیبررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 131-141]
حقوق و مسئولیتهای روزنامهنگارانجایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-44]
خ
خبربررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]
خبرگزاری صدا و سیماارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 105-127]
خلاقیتراهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 45-62]
د
دهۀ هفتادشرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 7-20]
ر
ریاست جمهوریرعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 21-36]
رسانهنحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 63-86]
رسانهبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 111-124]
رسانهطراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 115-131]
رسانهرابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 21-31]
رسانهبررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
رسانه جمعینقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 93-111]
رییس جمهور ایرانتحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همهگیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانیها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 112-129]
رشد فعالیتهای اقتصادیشناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 51-62]
رفتاررابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 21-31]
رفتار اقتصادیتبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 77-92]
روابط ایران و آمریکاشرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 7-20]
روابط عمومیبررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 125-145]
روزنامهنگاری حرفهایجایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-44]
روش شناسیچهار رویکرد به روششناسی مقالههای مفهومی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 89-101]
رویکرد ارتباطیجایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 75-87]
ز
زنان تهرانیتبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 77-92]
س
سایبریسواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
سپردهجایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 79-87]
سپردهگذارجایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 79-87]
سرمایه اجتماعی«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی» [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 87-110]
سواد رسانه ایبررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 131-141]
سواد رسانهای«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی» [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 87-110]
سواد رسانهایسواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
سوریهبررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
ش
شبکه اجتماعینقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]
شبکه اجتماعیبررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 37-51]
شبکه استانی آفتاببررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
شبکه سبلانرابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 21-31]
شبکه مجازیتبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 77-92]
شبکه های اجتماعیرعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 21-36]
شبکههای اجتماعیمهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 37-57]
شبکه های اجتماعی مجازیبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 111-124]
شفافیتپیامدهای شفافیت رسانهای در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 19-35]
شفافیت اطلاعاتپیامدهای شفافیت رسانهای در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 19-35]
شفافیت رسانهایپیامدهای شفافیت رسانهای در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 19-35]
شهر اراکبررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
شهرت رسانهایبررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]
ص
صنایع خلاقبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 111-124]
ط
طراحی تحقیقچهار رویکرد به روششناسی مقالههای مفهومی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 89-101]
ع
عملیات بانکیجایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 79-87]
ف
فضای مجازیبررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 7-18]
فضای مجازیمهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 37-57]
فضای مجازیبررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 131-141]
فقر انسانینقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 93-111]
فناوری دیجیتالبررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 37-51]
ق
قرضجایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 79-87]
قصد کارآفرینانهبررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 111-124]
قلمروسواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
ک
کارآفرینیبررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 37-51]
کارآفرینی دیجیتالبررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 37-51]
کانالهای خبریبررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 7-22]
کلاب هاوسبررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 7-18]
کلید واژه: شایعهنقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]
کنش اقتصادیتبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 77-92]
ل
لاکلا و موفتحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همهگیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانیها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 112-129]
م
محیطزیسترابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 21-31]
مدیریت بحرانبررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 125-145]
مدیریت شهریراهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 45-62]
مدیریت هیجانات اجتماعیارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 105-127]
مسائلمهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 37-57]
مسائل اجتماعینحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 63-86]
مشارکت سیاسیبررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 59-76]
مصاحبه عمقیجایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-44]
مضاربهجایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 79-87]
مهدویتطراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 115-131]
موج مردهشرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 7-20]
موعودطراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 115-131]
ن
نخبگان مردمیراهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 45-62]
نظام اطلاع رسانیراهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 45-62]
نقش فرهنگیبررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
نورمن فرکلافشرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 7-20]
و
ویروس کروناتحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همهگیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانیها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا [دوره 15، شماره 4، 1399، صفحه 112-129]
وکالتجایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 79-87]
ه
هیجانارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 105-127]
هیجانات اجتماعیارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [دوره 15، شماره 3، 1399، صفحه 105-127]
هنجارهای اجتماعیبررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 37-51]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد