اَبعاد سلامتابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
اثربخشی تبلیغاتارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 47-60]
اقناعکنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
اقوامارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
الگومطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 7-19]
الگوی مطلوبارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
انتخاباتکنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
انتخابات مجلسکاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
اینترنت اشیامروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
اینستاگرامکنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
برجستهسازی و حاشیهرانیپارادایمهای دوگانه در گفتمانهای رسانهای برجام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
برنامه تلویزیونی ورزشیارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 83-97]
برنامههای تلویزیونیموانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-126]
برندسازیتوسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
برند سازی رسانهارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 83-97]
بهره برداری رسانه ای ترویجی کشاورزیالگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
پایگاه اقتصادی-اجتماعیابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
تحول دیجیتالطراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
ترجمه ماشینیزبانشناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیکهای آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
تعاملات اجتماعیفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
تعامل برخطفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
تعلیقعناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
تعهد سازمانیطراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
تقویت سرمایه اجتماعیتوسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
تلگرامفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
توسعه کشاورزیالگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
توسعه ملیتأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 83-96]
تولید رادیوییمطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 7-19]
تولید محتواتولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]
چارچوب برندسازی برنامه ایارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 83-97]
چالش های اجتماعیمروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
چالش های اقتصادیمروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
خ
خانهای روی آبتحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
خط پینگلیشفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
خط فارسیفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
د
دیپلماسیاثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
دیپلماسی رسانهایاثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
درگیری مشتریانطراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
دلبستگی شغلیطراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
رسانهالگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
رسانه ملیارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
رسانههای اجتماعیبررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
رسانههای نوینتأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 83-96]
رمان سیال ذهننقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]
رمزگان"بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
روابط اجتماعینقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]
روایت دَوَرانیعناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
روزنامهنگاری شبکهایبررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
رویکرد آمیختهطراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
ز
زبانشناسی رایانشیزبانشناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیکهای آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
س
سریال دلعناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
سلامت اجتماعیابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
سنجش اثر رسانهارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
سینمای روشنفکریتحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
ش
شبکه اجتماعیاینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]
شبکه استانی همدانموانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-126]
شبکه مجازیفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
شبکه نسیمتوسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
شبکههای اجتماعیتولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]
شبکههای اجتماعی مجازیبررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
شبکههای اجتماعی موبایلیبررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
شبکههای تلویزیونیتوسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
ص
صنعت روزنامهنگاریبررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
صنعت شیر تهرانطراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
صنعت گردشگریاثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
ع
علمای شیعهتحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
عناصر فیلمتحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
ف
فلاشبکعناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
فناوری"نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 97-106]
فینگلیشفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
ق
قدرت نرماثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
ک
کارآفرینیتأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 83-96]
کروناتحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
کلید واژه ها: سبک زندگی سلامت محورابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
کنشگری کاربران مجازیمواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکههای مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
کهن الگونقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]
گ
گردشگریاثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
گفتمانتحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
گفتمانکاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
مخاطبارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
مدیریت افکار عمومیتبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 50-65]
مدیریت رسانهطراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
مدلسازی ساختاری تفسیریتبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 50-65]
مرور سیستماتیکارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
مشارکتسیاسیکنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
معناشناسی قالبیزبانشناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیکهای آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
مفصلبندیمواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکههای مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
مکانیزمهای معناسازی کاربرانمواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکههای مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
موانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاریموانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-126]
ن
نشانهشناسیتحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
نشانهشناسی گفتمانیتحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
نظریه برخاسته از دادهالگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
نوع مخاطبانابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
و
واتسآپفارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
وبسایت خبرگزاری صدا و سیماکاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
وبسایت شبکه ایران اینترنشنالکاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
ویژگیهای شخصیتیتولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]
ه
هوش مصنوعیزبانشناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیکهای آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
ی
یادگیریتولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]
یونگنقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد