نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اَبعاد سلامت ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
  • اثربخشی تبلیغات ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 47-60]
  • اقناع کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
  • اقوام ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
  • الگو مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 7-19]
  • الگوی مطلوب ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
  • انتخابات کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
  • انتخابات مجلس کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
  • اینترنت اشیا مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
  • اینستاگرام کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
  • اینستاگرام اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]

ب

  • بازاریابی دیجیتال طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
  • بانک تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 50-65]
  • برجام پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
  • برجسته‌سازی و حاشیه‌رانی پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
  • برنامه تلویزیونی ورزشی ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 83-97]
  • برنامه‌های تلویزیونی موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-126]
  • برندسازی توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
  • برند سازی رسانه ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 83-97]
  • بهره برداری رسانه ای ترویجی کشاورزی الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]

پ

  • پارادایم پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
  • پایگاه اقتصادی-اجتماعی ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
  • پیام‎رسان فوری اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]
  • پدام تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
  • پدیدارشناسی اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]
  • پردازش زبان طبیعی زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
  • پوشش خبری کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]

ت

  • تاثیرات رسانه ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
  • تأثیر رسانه ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
  • تاکتیک و استراتژی مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکه‌های مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
  • تبلیغ مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 7-19]
  • تبلیغات تجاری مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 7-19]
  • تبلیغات فرهنگی ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 47-60]
  • تبلیغات محیطی ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 47-60]
  • تجربه زیسته اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]
  • تحول دیجیتال طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • ترجمه ماشینی زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
  • تعاملات اجتماعی فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
  • تعامل برخط فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
  • تعلیق عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
  • تعهد سازمانی طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • تقویت سرمایه اجتماعی توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
  • تلگرام فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
  • توسعه کشاورزی الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
  • توسعه ملی تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 83-96]
  • تولید رادیویی مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 7-19]
  • تولید محتوا تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]

ج

  • جوانان بزرگسال اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]

چ

  • چارچوب برندسازی برنامه ای ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 83-97]
  • چالش های اجتماعی مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
  • چالش های اقتصادی مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]

خ

  • خانه‌ای روی آب تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
  • خط پینگلیش فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
  • خط فارسی فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]

د

  • دیپلماسی اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
  • دیپلماسی رسانه‌ای اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
  • درگیری مشتریان طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
  • دلبستگی شغلی طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • دوگانه‌سازی پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]

ر

  • رسانه الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
  • رسانه ملی ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
  • رسانه‌های اجتماعی بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
  • رسانه‌های نوین تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 83-96]
  • رمان سیال ذهن نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]
  • رمزگان" بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
  • روابط اجتماعی نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]
  • روایت دَوَرانی عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
  • روزنامه‌نگاری شبکه‌ای بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
  • رویکرد آمیخته طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]

ز

  • زبانشناسی رایانشی زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]

س

  • سریال دل عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
  • سلامت اجتماعی ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
  • سنجش اثر رسانه ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
  • سینمای روشنفکری تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]

ش

  • شبکه اجتماعی اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 21-34]
  • شبکه استانی همدان موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-126]
  • شبکه مجازی فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
  • شبکه نسیم توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]
  • شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
  • شبکه‌های اجتماعی موبایلی بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
  • شبکه‌های تلویزیونی توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 96-112]

ص

  • صنعت روزنامه‌نگاری بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 67-86]
  • صنعت شیر تهران طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-122]
  • صنعت گردشگری اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]

ع

  • علمای شیعه تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
  • عناصر فیلم تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]

ف

  • فلاش‌بک عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 17-28]
  • فناوری" نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 97-106]
  • فینگلیش فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]

ق

  • قدرت نرم اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]

ک

  • کارآفرینی تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 83-96]
  • کارکردهای رسانه ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
  • کرونا تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
  • کلید واژه ها: سبک زندگی سلامت محور ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]
  • کنشگری کاربران مجازی مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکه‌های مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
  • کهن الگو نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]

گ

  • گردشگری اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
  • گفتمان تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 7-35]
  • گفتمان کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]

م

  • محتوای رسانه ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
  • مخاطب ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 43-67]
  • مدیریت افکار عمومی تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 50-65]
  • مدیریت رسانه طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 50-65]
  • مرور سیستماتیک ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 65-79]
  • مشارکت‌سیاسی کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 7-19]
  • معناشناسی قالبی زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]
  • مفصل‌بندی مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکه‌های مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
  • مکانیزم‌های معناسازی کاربران مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکه‌های مجازی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
  • موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-126]

ن

  • نشانه‌شناسی تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
  • نشانه‌شناسی گفتمانی تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 97-110]
  • نظریه برخاسته از داده الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 29-47]
  • نظریه‌ی گفتمان پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
  • نوع مخاطبان ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 114-127]

و

  • واتس‌آپ فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 35-47]
  • وب‌سایت خبرگزاری صدا و سیما کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
  • وب‌سایت شبکه ایران اینترنشنال کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 87-106]
  • ویژگی‌های شخصیتی تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]

ه

  • هوش مصنوعی زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 33-41]

ی

  • یادگیری تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 123-134]
  • یونگ نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-94]