ا
-
اثربخشی تبلیغات
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 37-50]
-
ارتباطات خانواده
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 89-99]
-
ارزشهای فردی
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 91-103]
-
اسطوره سازی
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 7-23]
-
اعتماد به نفس
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 75-89]
-
اقتصاد توجه
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
-
انتخابات ریاست جمهوری
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 7-23]
-
اینستاگرام
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
انعطافپذیری شناختی
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 91-103]
ب
-
بازاریابی
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 77-88]
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 77-88]
-
بازاریابی موبایل
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
برساختگرایی
هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 25-46]
ت
-
تبلیغات بومی شده
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 37-50]
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیک
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 77-88]
-
تجارب
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
تلویزیون ج.ا.ا
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 113-128]
-
تنظیم گری
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 51-74]
-
توجه
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
ج
-
جامعه شبکه ای
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 7-21]
-
جراحیهای زیبایی
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
جرائم رایانه ای
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 105-111]
-
جرم شناسی
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 105-111]
-
جشنواره فیلم فجر
هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 25-46]
چ
-
چت GPT
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 23-36]
ر
-
راهکارهای جلوگیری
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 23-36]
-
رسانه
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 91-103]
-
رسانه ملی
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
-
رسانههای اجتماعی
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 77-88]
-
رسانه های معیار
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 7-23]
-
رسانه های نوین
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 7-21]
-
رفتار مشتریان
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
روابط خانوادگی
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 89-99]
-
روش نظریه زمینهای
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
-
رویکرد کرس و ونلیون
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 75-89]
ز
-
زنان
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 105-111]
-
زنانگی
هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 25-46]
-
زوجین
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 89-99]
س
-
ساترا
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 51-74]
-
سیاست
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 7-21]
-
سیاست گذاری
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 51-74]
-
سیاستگذاری رسانه ای
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 113-128]
-
سرقت علمی
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 23-36]
-
سرگرمی
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 113-128]
-
سواد رسانه
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 91-103]
ش
-
شبکه اجتماعی
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 37-50]
ف
-
فضای مجازی
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 105-111]
-
فیلم کناره غربی
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 75-89]
ک
-
کاربران زن
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
م
-
مجوزدهی
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 51-74]
-
مدیریت توجه
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
-
مردانگی
هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 25-46]
-
مصادیق سرقت علمی
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 23-36]
-
معادلات ساختاری
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
مقصد گردشگری
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 77-88]
ن
-
نشانهشناسی
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 75-89]
-
نگرش مشتری
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
نمادسازی رسانه ای
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 7-23]
ه
-
همذاتپنداری
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
هویت
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 7-21]
-
هویتجنسیتی
هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [دوره 18، شماره 1، 1402، صفحه 25-46]
-
هویت سازی
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 7-21]
-
هوش مصنوعی
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [دوره 18، شماره 2، 1402، صفحه 23-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد