نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی اطلاعات بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]
  • آسیب اجتماعی ارزیابی پیمایشی آسیب های اجتماعی در یزد با تاکید بر عوامل رسانه ای [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 181-189]
  • آگاهی نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • آموزش رسانه ای مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]

ا

  • ابزارهای تبلیغ شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • احساس امنیت عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]
  • احساس مشتری بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 99-109]
  • احساس ناامنی تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 23-38]
  • احساس نیاز بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]
  • ایدز نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • ارتباطات بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 99-109]
  • ارتباطات بازاریابی سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • ارتباطات جمعی سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • ارتباطات فرهنگی جهانی شدن وارتباطات فرهنگی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 107-121]
  • ارتباطات کامپیوتر -(cmc) ارتباطات چهره به چهره بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه با ارتباطات چهره به چهره از نظر دانشجویان مورد مطالعه : دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق (قیام دشت) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 87-99]
  • ارتباطات میان فردی بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • ارتباط یا رابطه سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • ارتباط غیرکلامی بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 99-109]
  • ارتباط مجازی بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]
  • ارزش بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 59-72]
  • ارزشهای دینی در روابط عمومی رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • اطلاعات وارتباطات بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]
  • اطلاع رسانی بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 73-82]
  • اطلاع رسانی به موقع اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 73-84]
  • اطلاع رسانی و خبر 20:30 تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 49-59]
  • اعتیادبه اینترنت نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 27-38]
  • اعتماد عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]
  • اعتماد شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • افکارعمومی تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 23-38]
  • اقتصاد اطلاعاتی 1 بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]
  • اقتصاد رسانه بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 29-36]
  • اقشاریزد ارزیابی پیمایشی آسیب های اجتماعی در یزد با تاکید بر عوامل رسانه ای [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 181-189]
  • اینترنت بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]
  • اینترنت بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 59-72]
  • اینترنت نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 27-38]
  • انزوای اجتماعی نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 27-38]
  • اهداف اقتصادی مشارکت بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • اهداف معنوی ( اخلاقی ) مشارکت بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]

ب

  • بازتاب اخبار بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 107-113]
  • بازیکنان رایانه تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]
  • بازنمایی رسانه ای صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • برنامه ریزی الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 67-75]
  • برنامه سازی الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 67-75]
  • بعد فرهنگی نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]

پ

  • پایگاه اقتصادی اجتماعی عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]
  • پیام کوتاه بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • پراکندگی مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]
  • پرخاشگری تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]
  • پرخاشگری جسمانی تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]
  • پیشگیری نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]

ت

  • تاثیر رسانه بر فرهنگ نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 9-35]
  • تبلیغات شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • تبلیغات نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 115-122]
  • تبلیغات تجاری مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]
  • تحرک اجتماعی نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • تحولات سیاسی مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 37-49]
  • ترکیه سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • ترویج نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • تعامل میان فردی بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 171-181]
  • تفاوت در مهارت های ارتباطی زن و مرد بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • تفکر انتقادی بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 135-144]
  • تفکر انتقادی مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]
  • تکنیک های ارتباطی و انتقال پیام. 1 تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]
  • تلفن همراه بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • تلفن همراه بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه با ارتباطات چهره به چهره از نظر دانشجویان مورد مطالعه : دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق (قیام دشت) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 87-99]
  • تلویزیون مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • تلویزیون الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 67-75]
  • تلویزیون فارسی« بی.بی.سی » جوانان و اخبار عوامل مؤثرجذب کنندة نوجوانان وجوانان تهرانی 1« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 77-87]
  • تنوع قومیتی جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • تهدید های فضای مجازی بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 167-180]
  • توسعه بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]
  • توسعه فرهنگی عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]

ج

  • جامعه اطلاعاتی بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]
  • جامعه اطلاعاتی عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]
  • جذابیت بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]
  • جمهوری اسلامی ایران 1 بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 161-179]
  • جنسیت صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • جهانی شدن جهانی شدن وارتباطات فرهنگی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 107-121]
  • جهانی شدن رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • جوانان بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 59-72]
  • جوانان بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 83-93]
  • جوانان. 1 بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 55-65]

چ

  • چندگانگی فرهنگی جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]

ح

  • حقوق شهروندی جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]

خ

  • خانواده بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 59-72]
  • خریدار فرش شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • خشونت تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]

د

  • دانشجویان بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 167-180]
  • دانشجویان بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 135-144]
  • دانشجویان نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • دانشگاه آزاد اسلامی نقش روابط عمومی دانشگاهها در توسعه فعالیت های آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 39-57]
  • دیپلماسی رسانه ای بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 161-179]
  • دیپلماسی فرهنگی بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 161-179]
  • دسترسی نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 27-38]

ر

  • رسانه صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • رسانه ارزیابی پیمایشی آسیب های اجتماعی در یزد با تاکید بر عوامل رسانه ای [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 181-189]
  • رسانه بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 55-65]
  • رسانه نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 115-122]
  • رسانه نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 9-35]
  • رسانه سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • رسانه محور جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • رسانه محور مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]
  • رسانه های ایران وتاجیکستان بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 107-113]
  • رسانههای جمعی تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 23-38]
  • رسانه های جمعی نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 123-136]
  • رسانه های چندفرهنگی جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • رسانه های زبان سوم جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • رسانه های فردی بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه با ارتباطات چهره به چهره از نظر دانشجویان مورد مطالعه : دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق (قیام دشت) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 87-99]
  • رسانه های قو میتی جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • رسانۀ مهاجرتی مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]
  • رشته علوم ارتباطات بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 167-180]
  • رضایت عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]
  • رضایت نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 27-38]
  • رضایت شغلی بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • رضایت مندی مشتری بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 99-109]
  • روابط عمومی نقش روابط عمومی دانشگاهها در توسعه فعالیت های آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 39-57]
  • روابط عمومی رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • روابط عمومی بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 73-82]
  • روابط عمومی علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 101-110]
  • روابط عمومی اسلامی رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 123-135]
  • روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 73-84]
  • رویکرد ارتباطی سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • رویکرد امنیت محور تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 23-38]
  • روند تولید معنی ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 89-98]

ز

  • زمان ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 89-98]
  • زمینه های ارتباطی و ارتباطات شبکه ای نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 75-86]
  • زنان سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 51-60]
  • زن و مرد بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]

س

  • سازمان بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • سامانه های پیامکی علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 101-110]
  • سبکهای ارتباطی بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 171-181]
  • سرمایه اجتماعی نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • سرمایه اجتماعی عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]
  • سلامت روان بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 135-144]
  • سواد رسانه ای بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 73-82]
  • سواد رسانه ای مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]

ش

  • شبکه ام.بی.سی فارسی تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]
  • شبکه دو سیما تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 49-59]
  • شبکه ماهواره ای تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]
  • شبکه های اجتماعی نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • شبکه های اجتماعی عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]
  • شبکه های اجتماعی مجازی نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • شبکه های اجتماعی مجازی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • شبکه های اجتماعی مجازی عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 137-148]
  • شبکه های اجتماعی.مخاطب. ببو.بادو ببو و بادو [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 153-164]
  • شبکه های ماهواره ای عوامل مؤثرجذب کنندة نوجوانان وجوانان تهرانی 1« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 77-87]
  • شرکت مخابرات ایران علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 101-110]
  • شکاف ارتباطی و شکاف نگرشی بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]
  • شکاف ارزشی بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]
  • شکاف رفتاری بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]

ع

  • عملکرد روابط عمومی عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 153-166]

ف

  • فرش دست باف شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 61-71]
  • فرصت های فضای مجازی بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 167-180]
  • فرهنگ نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 9-35]
  • فرهنگ تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 165-176]
  • فرهنگ سیاسی بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • فرهنگ کارآفرینی نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • فیس بوک نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 145-157]
  • فیس بوک تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • فعالیتهای آموزشی نقش روابط عمومی دانشگاهها در توسعه فعالیت های آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 39-57]
  • فمینیسم رادیکال صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • فمینیسم سوسیالیستی صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • فمینیسم لیبرال صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • فناوری بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]
  • فن آوری اطلاعات نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 75-86]
  • فهرست رفتار میان فردی 1 ایسلر 3 رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]

ک

  • کارآفرینی نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • کاربران نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 75-86]
  • کارکنان بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 171-181]
  • کره جنوبی بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 161-179]

گ

  • گرایش بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]

م

  • ماه رمضان ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 89-98]
  • ماهواره بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 55-65]
  • ماهواره ها بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]
  • محتوای خبر بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 107-113]
  • محتوای رسانه بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 111-122]
  • مخاطب جمعی مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]
  • مخاطب محور جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 37-48]
  • مخاطب محور مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]
  • مد بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 55-65]
  • مدارس هوشمند بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 149-160]
  • مدت زمان استفاده بازیهای رایانه ای تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]
  • مدیران علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 101-110]
  • مدیریت مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • مدیریت بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 171-181]
  • مدیریت مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 37-49]
  • مدیریت ارتباط با مشتری سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • مدیریت رسانه بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 29-36]
  • مدیریت علمی مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 37-49]
  • مدگرایی بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 55-65]
  • مدل( A. I. D. A) رفتار مصرف کننده نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 115-122]
  • مشارکت بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • مشارکت توسعه ای تاریخ بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • مشارکت سیاسی بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 111-139]
  • مشترکان سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 39-54]
  • مصرف رسانه ای مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 177-188]
  • مطالعات رسانه صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 97-106]
  • مطبوعات نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 9-26]
  • مطبوعات مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 37-49]
  • مطلوبیت بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 159-170]
  • مقیاس درجه بندی مهارت اجتماعی ماگر 2 رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]
  • مهاجرت دیاسپورا مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [دوره 8، شماره 1(پیاپی 20)، 1392، صفحه 141-152]
  • مهارت رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]
  • مهارت اجتماعی رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]
  • مهارت های ارتباطی بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 95-106]
  • مهارتهای ارتباطی – اثربخشی آموزشی – ارتباط کلامی – ارتباط غیر کلامی - اساتید مطالعه رابطه بین مهارتهای ارتباطی اساتید دانشکده فنی دختران تهران ولی عصربا اثربخشی آموزشی [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 193-206]
  • موسسات مطبوعاتی بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 29-36]

ن

  • نیاز رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]
  • ناهنجاری ارزیابی پیمایشی آسیب های اجتماعی در یزد با تاکید بر عوامل رسانه ای [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 181-189]
  • نشانه-معناشناسی ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 89-98]
  • نظریه مزلو رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، 1392، صفحه 123-133]
  • نهادی سازی مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 137-152]
  • نوع بازیهای رایانه ای تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 85-96]

ه

  • هویت جهانی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • هویت دینی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • هویت قومی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]
  • هویت ملی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، 1392، صفحه 9-25]

ی

  • یونسکو بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، 1392، صفحه 9-22]