نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آداب و رسوم بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • آزادی مطبوعات بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]
  • آسیبشناسی آسیب شناسی وب سایت های خبری- تحلیلی در ایران و ارائه مدلی مطلوب برای اصلاح ساختار آن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 17-38]
  • آسیب های اجتماعی بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 135-147]
  • آلودگی نقش رسانه بر محیط زیست سالم [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 171-180]
  • آموزش رسانه ای بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 77-90]
  • آموزش سواد رسانه ای اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]

ا

  • اثرات بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • اثرات میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 91-104]
  • اخبار بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 87-95]
  • اخلاق بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 53-61]
  • اخلاق حرفه ای لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • ایران آسیب شناسی وب سایت های خبری- تحلیلی در ایران و ارائه مدلی مطلوب برای اصلاح ساختار آن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 17-38]
  • ارتباط بررسی نقاط ضعف تبلیغات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 21-30]
  • ارتباطات نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]
  • ارتباطات بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]
  • ارتباطات اجتماعی بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 135-147]
  • ارتباطات الکترونیک نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 109-120]
  • ارتباطات سازمانی بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 149-156]
  • ارتباطات کلامی بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 149-156]
  • ارتقاء سازمانی و دانش و تخصص روزنامه نگاری بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 87-104]
  • ارتقای شغلی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • ارزشیابی عملکرد طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 19-27]
  • ارزشهای خبری بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]
  • ارزش های فرهنگی و حقوق اشخاص مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • استراتژی دولت الکترونیک راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 165-181]
  • اصول خبرنویسی بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]
  • اعتبار رسانه ای اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • اعتماد بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 87-95]
  • اعتماد به رسانه عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • اعتماد به رسانه عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]
  • افغانستان بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • افکارعمومی شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 73-86]
  • اقتصادی مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • اقتصاد اطلاعاتی همگرایی رسانه [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 143-156]
  • اقتصاد رسانه بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 87-104]
  • اقناع بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • امنیت شغلی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • اینترنت نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]
  • اینترنت بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 53-61]
  • اینترنت آسیب شناسی وب سایت های خبری- تحلیلی در ایران و ارائه مدلی مطلوب برای اصلاح ساختار آن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 17-38]
  • انسان مدرن بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 53-61]
  • انعکاس واقعیات بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 117-123]
  • انگیزه استفاده از رسانه عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • اوقات فراغت بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]

ب

  • بازار پیام بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]
  • بازی های رایانه ای کارکرد بازیهای رایانه ای در رفتار نوجوانان [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 141-150]
  • بی بی سی فارسی بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 87-95]
  • بحران بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • بحران آب بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • بخش خصوصی و موانع تولید بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]
  • برجسته سازی بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • برنامه های خشونت آمیز بررسی رابطه خشونت تلویزیونی با خشونت واقعی در میان کودکان [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 121-133]
  • برند لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • بهره مندی از رادیو بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]

پ

  • پارکهای علم و فناوری بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • پایگاه اقتصادی- اجتماعی عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]
  • پذیرش پیام بررسی نقاط ضعف تبلیغات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 21-30]
  • پروپاگاندا بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • پژوهشگاهها و مراکز پژوهشی بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • پست مدرن بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]
  • پست مدرنسیم تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]
  • پویانمایی بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]
  • پویانمایی ملی/ صدا و موسیقی ایرانی بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]

ت

  • تأثیرپذیری عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 83-96]
  • تاجیکستان بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 117-123]
  • تبادل فرهنگی تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 105-116]
  • تبلیغ بررسی نقاط ضعف تبلیغات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 21-30]
  • تبلیغات بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • تبلیغات لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • تبلیغات میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 91-104]
  • تبلیغات افواهی بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]
  • تبلیغات چاپی لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • تبلیغات رسانه ای لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • تبلیغات سیاسی بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • تبلیغات محیطی لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • تحلیل محتوا بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]
  • تعالی سازمانی طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 19-27]
  • تغییر نگرش بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • تفکر انتقادی اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]
  • تکنولوژی های نوین نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]
  • تلویزیون عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 83-96]
  • توسعه اجتماعی و مشارکت مدنی بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 77-90]
  • توسعه سیاسی نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]
  • توسعه مشارکت کارکنان 1 رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • توصیه کننده شبیه بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]
  • توصیه کننده متخصص بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]
  • توصیه کننده معتبر بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]

ج

  • جایگاه نسلی بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]
  • جامعه اطلاعاتی امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 31-50]
  • جامعه مدنی بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]
  • جبران خسارت مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • جذابیت رسانه ها عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • جنبش ها نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 151-164]
  • جهانی شدن بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 43-51]
  • جهانی شدن هویت ملی در عصر جهانی شدن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 9-16]
  • جهانی شدن اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]

چ

ح

  • حقوق ارتباطات لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • حقوق تبلیغات لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • حقوق محیط زیست تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]
  • حمایت اجتماعی تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 97-107]
  • حوزه عمومی نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 151-164]

خ

  • خبر بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • خشکسالی بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • خشونت تلویزیونی بررسی رابطه خشونت تلویزیونی با خشونت واقعی در میان کودکان [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 121-133]
  • خشونت واقعی بررسی رابطه خشونت تلویزیونی با خشونت واقعی در میان کودکان [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 121-133]

د

  • دانشجو هویت ملی در عصر جهانی شدن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 9-16]
  • دانشگاههای منتخب (مادر) بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • دیپلماسی تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 105-116]
  • دیپلماسی رسانه ای تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 105-116]
  • دیپلماسی رسانه ای بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • دین بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • دولت الکترونیک راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 165-181]

ر

  • رسانه اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • رسانه تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 105-116]
  • رسانه تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]
  • رسانه نقش رسانه بر محیط زیست سالم [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 171-180]
  • رسانه ای شدن – سیاست جاروجنجال – متخصصان چرخش افکار – سیاست رسانه ای شده – برجسته سازی – تولید رضایت رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 163-174]
  • رسانه ملی بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]
  • رسانه های تصویری مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • رسانه های جمعی نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 141-148]
  • رسانه های جمعی بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 37-44]
  • رسانههای جهانی بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • رضایت بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]
  • رضایت از زندگی و میزان دینداری افراد عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]
  • رضایت شغلی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • رفتار نوجوانان کارکرد بازیهای رایانه ای در رفتار نوجوانان [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 141-150]
  • رهبران عقیده بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 65-76]
  • روابط عمومی بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • روابط عمومی امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 31-50]
  • روابط عمومی الکترونیک راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 165-181]
  • روابط عمومی الکترونیکی امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 31-50]
  • روزنامه بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]
  • روزنامهنگاری اینترنتی آسیب شناسی وب سایت های خبری- تحلیلی در ایران و ارائه مدلی مطلوب برای اصلاح ساختار آن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 17-38]

ز

  • زیان به منافع سیاسی مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • زبان بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • زیرنویس تلویزیونی بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • زنان روزنامهنگار مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • زنجیره ارزش اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]

س

  • ساختار خبری بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]
  • سایر دانشگاهها بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 65-81]
  • سازمان رسانه ای و صدای جمهوری اسلامی ایران اهمیت مدیریت دانش در سازمانهای رسانه ای صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 39-49]
  • سالم نقش رسانه بر محیط زیست سالم [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 171-180]
  • سریال های خارجی 1 بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]
  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 37-44]
  • سرمایه اجتماعی شبکه تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 97-107]
  • سرمایه فرهنگی عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • سینما بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]
  • سواد رسانه ای عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • سواد رسانه ای اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]
  • سواد رسانه ای بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 77-90]

ش

  • شایعه بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • شبکه اجتماعی مجازی تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 97-107]
  • شبکه رادیویی بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]
  • شبکه روابط اجتماعی تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 97-107]
  • شبکه فارسی وان بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 135-147]
  • شبکه های اجتماعی نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 151-164]
  • شبکه های اجتماعی بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]
  • شبکۀ یک تلویزیون عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]
  • شفافیت اطلاعاتی شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 73-86]
  • شکاف آگاهی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 97-106]
  • شکاف نسلی بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]
  • شهروند جهانی اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 157-166]

ط

  • طالبان بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]

ع

  • عناصر فرهنگی بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 117-123]
  • عوامل اجتماعی عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 83-96]
  • عوامل تأثیرگذار بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 87-95]
  • عوامل سیاسی بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]

ف

  • فتکی بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]
  • فراروایت ها بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]
  • فرآیند ارتباطات سازمانی نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 109-120]
  • فرهنگ بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • فساد اداری نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 141-148]
  • فضای مجازی بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 43-51]
  • فضای مجازی بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 53-61]
  • فضای مجازی بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 23-36]
  • فلیکستر بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 107-116]
  • فیلم آلزایمر بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 63-72]
  • فناوری اطلاعات امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 31-50]
  • فناوری های نوین همگرایی رسانه [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 143-156]

ق

  • قانون اساسی بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]
  • قانون گذاری رسانه ها همگرایی رسانه [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 143-156]
  • قانون مطبوعات بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 29-42]
  • قدرت رسانه ها بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 131-142]
  • قوانین تبلیغات لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]

ک

  • کاربردها و توانمندیها بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]
  • کارکردهای دولت الکترونیک راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 165-181]
  • کانون تبلیغاتی لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • کنفرانس خبری بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • کودکان بررسی رابطه خشونت تلویزیونی با خشونت واقعی در میان کودکان [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 121-133]

گ

  • گروه نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 151-164]
  • گروه های اجتماعی مجازی نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 151-164]
  • گزارش بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]

م

  • مانهایم بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 117-127]
  • ماهیت خبر بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 149-161]
  • ماهواره بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • ماهواره بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 135-147]
  • متخصصان آموزش و پرورش بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 77-90]
  • محیط زیست تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]
  • محیط زیست نقش رسانه بر محیط زیست سالم [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 171-180]
  • مخاطب بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • مخاطب میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 91-104]
  • مخاطب شناسی بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 9-20]
  • مدیریت بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 87-104]
  • مدیریت استراتژیک اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • مدیریت بحران بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • مدیریت دانش اهمیت مدیریت دانش در سازمانهای رسانه ای صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 39-49]
  • مدیریت روابط عمومی طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 19-27]
  • مدرنیته بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 53-61]
  • مدرنیسم تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 45-52]
  • مدل تحلیل پنج نیرو اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • مدل تعالی سازمان بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 149-156]
  • مدل های بومی لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • میزان احساس امنیت عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 185-202]
  • میزگرد مطبوعاتی بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 125-140]
  • مسئولیت مدنی مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 105-113]
  • مشارکت نقش اینترنت در توسعه سیاسی [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 9-17]
  • مصرف رسانه ای عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 73-86]
  • مصرف گرایی بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 51-62]
  • مصرف گرایی میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 91-104]
  • مطبوعات ایران بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 117-123]
  • منابع انسانی بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 87-104]
  • منبع استراتژیک اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 63-72]
  • منبع اطلاعاتی شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، 1391، صفحه 73-86]
  • موسسات اقتصادی و تجاری طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 19-27]

ن

و

  • وبسایتهای خبری- تحلیلی آسیب شناسی وب سایت های خبری- تحلیلی در ایران و ارائه مدلی مطلوب برای اصلاح ساختار آن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 17-38]
  • ویژگیها و قالب ها بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 115-130]

ه

  • همگرایی رسانه ای همگرایی رسانه [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 143-156]
  • همگرایی رسانه ای – اقتصاد رسانه – مدیریت رسانه – مقررات زدایی – فناوری های نوین ارتباطی بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 167-183]
  • هویت بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 43-51]
  • هویت هویت ملی در عصر جهانی شدن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 9-16]
  • هویت اسلامی بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 43-51]
  • هویت فرهنگی تاریخ لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، 1391، صفحه 9-22]
  • هویت فرهنگی جوانان بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 51-63]
  • هویت ملی هویت ملی در عصر جهانی شدن [دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، 1391، صفحه 9-16]
  • هوش فرهنگی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • هوش فرهنگی انگیزشی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • هوش فرهنگی رفتاری رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • هوش فرهنگی شناختی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]
  • هوش فرهنگی فراشناختی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، 1391، صفحه 129-139]